Stereotipul parental

Postat la 23/01/2010 – 18:47

Previn deodată: articolul e agresiv şi va leza multe mândrii personale. Nu intraţi şi nici să vă supăraţi pe conţinut. Singurei aţi ales să citiţi!

.Să îmi explice cineva ideologia , aberantă după mine, care susţine că scopul final sau promordial, whatever, al unui om e sa aibă copii. Sau in versiunea mai lite – să se căsătorească. Că doar asta o poate face pe om să se simtă împlinit . Iar o femeie nu poate fi o femeie fericită dacă nu e căsătorită şi nu are copil. La extrem, nici nu e femeie. Şi  bărbat nu e un bărbat adevărat dacă face unul.

.

Serios,  femeile respective nu se simt un fel de incubator? Obligate moral să nască. Cât mai multi. De nu ar fi Moldova sărăca, ar naşte şi şapte. Ca să corespundă poveştilor – şi au avut o puzderie de copii … Pofig pe suprapopulare. Iar bărbaţii , am impresia că au plăceri sadice de a fi obligaţi (anume astfel se simt cei mai mulţi) de a întreţine familia şi a observa cum , în majoritatea cazurilor, femeia de lângă el se urâţeşte. De oboseală şi neînţelegere, etc. Dar şi el se face prost de atâta automatizare – mergi la lucru, fa bani, asculţă piţigonitul femenii, mergi la lucru, fă bani….

.

Mulţi motivează asta prin “Vreau să las ceva în urma mea!”. Really? Ce original. Ca şi restul de miliarde de oameni deja morţi. Un om se uită în maxim 3 generaţii de oameni (dacă nu ai ştiut) . Iar dacă luăm  în calcul că acum selecţia naturală asupra omului nu mai funcţionează ( ştiinţa lucrează!) , se inmulţeşte fiecare idiot, beţivan sau drogat… Frumos să ai ca moştenire handicapaţi fizici sau mintali. Ştiţi voi, rareori mărul sare departe de copac… Pe deasupra merele stricate sunt întreţinute pe seama noastră.. De ex, in SUA intretinerea unui delicvent costă 20,000$ pe an

.

Înţeleg că copii sunt draguţi şi am impresia că o mulţime de oameni fac copii din stereotipul dat. Ştiti voi, se mediatizeaă bine imaginea unui copilaş bolfăcel , zâmbitor şi cu râs cristalin. Ca apoi, kaboom, o mulţime de lume să se dezamăgească la aflarea că copii plâng mai gălăgios decât credeau. Că sunt nişte montruleţi. Ca apoi să îşi inghită frustrările fără să admită şi educarea să meargă după principiul “Sunt mama adevarătă care hrăneşte şi imbracă copilul”, dar care nu ii ofera nicio asistenţă phihologica.  Şi să ‘educe’  nişte handicapaţi emoţionali. Aşa-i că ştiti dafiga astfel de  părinţi? Nici nu mai zic de sexul o dată la 3 luni… , dar se scuză!

.

Femeile! Copii sunt folosiţi foarte des ca scuză  pentru a fi îndreptăţite. Sau eliberate de o sarcină de ex. La orice exlamă  “Sunt femeie, sunt specilă!” ca apoi să se jălui că nu e apreciată . Ele sunt alea care se mângâie  cu gândul că ele sunt aducătoare de viaţa şi asta le face speciale, blabla. Dar şi găina e aducătoare de viaţa, dar cu ce gust le infulecăm! Mai ales manipulaţi.. Struggling for life ; – )

.

Copii nu sunt jucărele. Nu sunt o continuare naturală a căsătoriei. Nici  cine-să-aduca-cana-cu-apa-la-batranete. Nici pe departe nu sunt instrumente de şantaj familiar or  lănţug pentru bărbat. Nu sunt ambiţii personale. Nu sunt metode aducatoare de drepturi si bani suplimentari…

.

ALOOO! , . . Sunt oameni ce au nevoie de muuultă atenţie! Cine are atâta dăruire de sine şi egoism atât de bine mânuit încât să nu se răsfrângă asupra copiilor ? Să poată da sens existenţei lor şi să educe spirite libere, încrezute şi înţelepte?  Să le ofere şansa de a se dezvolta armonios? De a le fi prieteni ce îi vor ajuta  şi nu tirani care cer ca copii să nu îi scoată din zona de confort? Pe degete ii numeri. Dar asta oricum nu opreşte pe nimeni să cotinue să nască şi să educe persoane traumate..

.

Daca ar fi după mine, aş introduce teste psihologice obligatorii oricărui cuplu care doreşte să aibă copii. Să interzică naibii oricui care nu are idee de responsabilitate, empatie, psihologia copiilor and so on. Să elimine dreptul de reproducere celor care psihologic sunt infantili. Care nu au idee de ce fac copii si ce presupune obligaţiile morale şi sociale faţă de copil. Ca măsură preventivă omenirea şi-ar asigura indivizi sănătoşi, fericiţi şi inteligenţi, nu avorturi din sărăcie,  copii lepădaţi în gunoi, pervertiţi la fumat, violaţi şi pur şi simplu frustraţi care vor ditruge alte vieţi atunci când vor creşte mari… La fel cum si legalizarea avorturilor a dus la micsorarea criminalităţii în SUA…

.

‘Eşti frustrată’ Mai ştiţi şi alte apelative?  Cine nu e? Dacă nu s-au stăruit părinţii vostri să vă facă aşa, ap la sigur oamenii din jur. Au avut şi ei părinţi şi cei mai mulţi -  tâmpiţi! :perete:

Life and death

 pic1  pic2
Related Posts with Thumbnails
Dacă ţi-a plăcut ce ai citit, abonează-te la Rss RSS feed meu şi imparte prietenilor articolul pe Twitter Twitter   sau   Facebook Facebook !
  1. 77 Comentarii la “Stereotipul parental”

  2. Victoria* la Jan 23, 2010

    de ce ar fi obligatoriu sa ai copii? multe cupluri aleg de buna voie si nesiliti de nimeni sa nu faca copii si le respect decizia, cel mai tare ma enerveaza persoanele care incearca sa-i convinga pe acestia ca TREBUIE sa faca copii, ca asa se face! Iti asumi o responsabilitate imensa atunci cind decizi sa faci un copil, dar sa nu uitam ca un copil aduce atita bucurie!

    P.S.apropo, eu vreau 3 :barbi:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Victoria*, ap iaca atat de tare “trebuie” incat nici nu isi inchipuie sa nu faca copii. Si atunci, din cauza lipsei copiilor, fie sunt compatitimiti, fie suspectati. Nimanui nici nu ii trece prin cap ca poate nu doresc ori nu sunt gata de un copil.

    ps. sa ai toate resursele ca sa ii cresti voinici si fericiti,

    [Citează]

  3. Aleera la Jan 23, 2010

    Hm. e bun articolul. se citeste printre rinduri ca este o tema care te doare. In ceea ce mă priveşte pe mine în legătură cu ploditul şi copii, am 3 stări :
    1.nepăsare totală.
    2.dorinţa de a-i avea
    3.presiunea eventuală cauzată de apariţia unui copilaş.
    Starea a 3-a e cea în care mă aflu în majoritatea timpului.Poate încă nu îmi ticăie ceasul biologic sau poate, din contra,în comparaţie cu alte “tipe” de vîrsta mea eu îmi imaginez ce răspundere e asta să educi un pui de om. Sa-i explici ce-i bine şi ce-i rău (eu încă singură nu m-am lămurit în asta pînă la urmă), să-l asiguri nu numai cu Pampers si d-ale gurii, dar şi cu atenţie (200%). Unde mai pui că tre să vorbeşti cu bebeul cam 18h din 24 şi să-l înţelegi cît de cît atunci cînd nu vorbeşte. Uau! Mersi,dar mai aştept!

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Aleera, ma bucura ca iti dai seama de cata responsabilitate necesita un copil si astfel, atunci cand vei hotari, daca vei hotari, vei fi apta sa cresti un copil bun si fericit :rose:

    [Citează]

  4. Lilian la Jan 23, 2010

    un filosof a fost intrebat de cineva, dacă să se căsătorească sau nu. răspunsul fu: fă ce vrei, oricum vei regreta

    cred că ne împotmolim în comentarii dacă aducem argumente pro și contra căsătoriei

    presupun că majoritatea oamenilor se căsătoresc pt că simt nevoia să o facă. nu e nimic rațional aici. unii se căsătoresc ”calculat”. eu, însă, presupun că ultimii sunt mai nefericiți

    argumentele pe care unii le aduc, de genul, femeie împlinită, copii frumoși, cană cu apă la bătrânețe, sunt doar încercări de a-i da o alură logică unei decizii bazate pe simțuri

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Lilian, deci ramane doar instinctul biologic si sa zic, cel social? :nea:

    [Citează]

  5. Leonidas la Jan 23, 2010

    “Daca ar fi după mine, aş introduce teste psihologice obligatorii oricărui cuplu care doreşte să aibă copii. Să interzică naibii oricui care nu are idee de responsabilitate, empatie, psihologia copiilor and so on.” – Daca ar fi dupa mine as interzice asa persoane ca tine sa aiba blog, cauza e ca duci lumea in eroare si mai mult ca atit fiind un blog destul de renumit in MD ai posbilitatea de a influenta negativ anumite persoane.

    Un lucru ar trebuie sa intelegi, lumea nu face copii din cauza stereotipurilor. E un proces mult mai complicat care dureaza deja de zeci de mii de ani si mai mult. E un proces care are la baza omul ca o SPECIE BIOLOGICA.

    Iata tu ai scris:
    “Să îmi explice cineva ideologia , aberantă după mine, care susţine că scopul final sau promordial, whatever, al unui om e sa aibă copii.”- in aceeasi ordine de idei as vrea sa te intreb, care e scopul final al unui cimpanzeu, sau al unui ciine, sau al unui soarece, etc? Dupa mine asa intrebari ca scop final nici nu ar trebuie sa existe. Simplu: Just live you life. Don’t make you life more complicated than it is.

    Aici eu pot sa mai scriu un articol de vreo citeva sute de pagini, dar ca mii lene :)

    Anyway, ti-as propune sa citesti ceva carti de genetica, psihologie umana, etc, ca sa intelegi cum decurg anumite procese, caci cum ai si scris tu in articolul tau precedent: CARE E DIFERENTA INTRE A STI SI A INTELEGE?…

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    ;-)
    natural parenting

    [Citează]

  6. Paul Hodorogea la Jan 23, 2010

    Câte generatii au trecut de la moartea lui Isus? :D nu stii sa numeri. Tot trei? :daaa:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Paul Hodorogea, el si-a facut nemurirea prin sine, nu prin copii. that’s good

    [Citează]

  7. Nenormalul la Jan 23, 2010

    intrebarile tale la subiect din start sunt puse gresit. iar raspunsurile sunt construite pe stereotipuri. astfel se creeaza iluzia stereotipului parental.

    probabil ca punct de pornire ar fi un sondaj

    [Citează]

    kapa zice:

    @Nenormalul, singurul raspuns clar si la subiect.

    [Citează]

  8. Alina Timotin la Jan 23, 2010

    De acord ca acei care nu sunt pregatiti sa faca copii, nu ar trebui sa-i aiba. Copilul este o responsabilitate si nu o jucarie. Dar sa presupunem, ca trebuie sa faci un test inainte de a avea un copil. Sa presupunem ca fiecare copil ar avea gene bune.Consider ca frumusetea lucrurilor consta in diversitatea lor. Exemplu: Excludem criminalii. Astfel trebuie sa excludem si judecatorii, si avocatii,etc. Ei isi pierd sursa de existenta.

    Nu poti construi lumea doar pe minti stralucite. Ele se evidentiaza doar pe seama celor mai prostanaci. MI-ar parea monoton totul, daca ar fi perfect.

    Daca nici o femeie nu ar vrea sa nasca, inseamna ca am ajunge la crearea copiilor prin laboratoare ?!

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Alina Timotin, eh, cu sau fara de grija parentala, copii devin diferiti. Aici deam ii vorba de temperamente. Asa ca nu iti fa griji, uniformizare de la asta nu va fi. Doar daca mass-media nu va dori asta :daaa:

    Iar femei dornice de nascut sunt multe. Doar sa n fie asta din frustratia “n-am avut papusa, da sa imi fac acum una ” :mucos:

    [Citează]

  9. cosânzeana la Jan 23, 2010

    :) ) se pare că te-au ajuns și pe tine întrebările de genu ”nu te măriți încă?” Eu una nici nu prea răspund la telefonul de acasă de frică să nu dau de vreo mătusă disperată să-mi boshească la nuntă, să mă vadă femeie la casa mea șă să-ni aducă lucruri chinezești cadou la botez, prosoape din alea care nu absorb deloc apa
    Foarte adevărat ce scrii, mulți sunt inconștienți de aportul negativ pe care-l fac în lume născând copii și lăsându-i de capu lor. :mucos:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @cosânzeana, vovo. *cenzurat* deam de atata prostie. :rosu:

    [Citează]

    valerika zice:

    @cosânzeana, ai scris – как в точку попала!! (scuze ca in rusa – imi place expresia asta) Eu probabil de aia am fugit din RM – sa nu-mi “boshească” nimeni la nunta si sa nu sterg copiii cu “prosoape din alea care nu absorb deloc apa”.

    [Citează]

  10. kapa la Jan 23, 2010

    “ALOOO! , . . Sunt oameni ce au nevoie de muuultă atenţie! Cine are atâta dăruire de sine şi egoism atât de bine mânuit încât să nu se răsfrângă asupra copiilor ? Să poată da sens existenţei lor şi să educe spirite libere, încrezute şi înţelepte? Să le ofere şansa de a se dezvolta armonios? De a le fi prieteni ce îi vor ajuta şi nu tirani care cer ca copii să nu îi scoată din zona de confort? Pe degete ii numeri. Dar asta oricum nu opreşte pe nimeni să cotinue să nască şi să educe persoane traumate..”

    stii, in felul asta ti-ai insultat nu doar parintii, ci tot neamul de pana la tine, daca doar toti cei din care provii n-or fi cumva exceptiile pe care le explicasesi mai jos de extrasul aceste.
    nu am facut atac la pesoana, dar din ura cu care ai scris articolu asta, se denota foarte clar exact propozitia pe care ti-ai adresat-o la final.
    razvratirea e si ea buna, in anumite cazuri, insa ai face pe toti imbecili, nu e o solutie.

    p.s. e o mare responsabilitate sa faci copii, sa-i cresti si educi, dar nu cred ca este o satisfactie mai mare decat sa ai grija de ei, sa-i protejezi si sa-i ai alaturi.

    p.s. de fapt, pentru asta era descurajat de Biblie sexul inainte de casatorie.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @kapa, neamului meu nu ii pasa de il “injur” sau nu. Ori sunt morti ori stiu doar numele si ziua de nastere ca sa ma suna si sa ma felicite banal si multumiti sa astepte anul viitor.

    “e o mare satisfactie sa ai grija de copii” ca apoi sa ceri inapoi toata grija asta sa fie ceruta inapoi “eu te-am crescut, n-ai tu rusine” . daca l-ar fi crescut corect, copilul singur venea la parinte, fara obligatii morale. Pentru ca vrei, nu vrei, psihologia omului are sintagma “ochi pentru ochi, inima pentru inima” :)

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, ai mei nu mi-ai cerut niciodata asta, si nici parintii lor nu le-au cerut-o.
    eu zic ca e un ciclu al vietii. cei mai puternici au grija de cei mai slabi, pana se inverseaza rolurile. n-am nimic impotriva americanilor care considera ca e mai omeneste sa-si bage parintii intr-un azil si ei sa-si traiasca viata.
    expresia “neamul tau”, se refera si la tine, inclusiv, pentru ca esti descendenta directa [nu se referea la altfel de rude decat parinti, bunei, strabunei, stra-strabunei,etc].

    numa inca nu mi-am explicat ce te-a determinat sa te rasvratesti in asa masura impotriva originilor. poate nu te simti destul de buna?

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @kapa, motivele sunt bazate pe fapte reale din viata mea si al altor oameni. Bunatatea mea sau al lor nu are de a face cu ce au sintit sau vayut in comportamentul neamului.

    Si daca eu sunt totusi rea si tu esti buna, de ce nu ma ierti? E crestineste asa, chiar omeneste. :)

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, cred ca ar trebui sa te ierti tu pe tine, si sa-ti rogi parintii sa te ierte, pe urma deam vine lumea.

    eu as putea sa-ti accept scuzele, daca le-ai inaita, ca totusi, suntem oameni inteligenti si fericiti… o, da, si tu esti exemplul perfect de crestin :)

    [Citează]

    valerika zice:

    @kapa, “sa-i protejezi si sa-i ai alaturi” – Ceziceu a scris si ea despre protejare. Din scrisul ei inteleg – protejarea asta sa fie protejare adevarata fara sa te gindesti – o sa-i ai alturi sau nu. Nu ai nici o garantie – copiii nu ramin cu parintii sai toata viata. Stiti doar foarte bine si va dati bine seama ca intr-o buna zi vor lua zborul in lumea mare. Asa ca, sa nu astepti de la ei o cana de apa la batrinete. Majoritatea isi asigura viitorul folosind copiii. Asta-i realitatea. Implinirea omului totusi e in altceva..

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @valerika, manipularea cu o soarta de om e o absurditate, dar nu si pentru parinti. Daca ai educat un om bun, el o sa iti vina fara a se simti obligat :bere:

    [Citează]

  11. sintetic la Jan 23, 2010

    Pe masura ce timpul trece tot mai multe din prietenele tale o sa se marite. Barza o sa le aduca bebelasi si n-o sa mai poti discuta cu ele despre nimic inafara de scutece, biberoane si suzete. O sa observi exasperarea si fericirea pe care pe care micutii le-o aduc si incet, incet o sa te roada si pe tine intrebarea “cum ar fi …daca … as avea si eu …unul? un bebe mic si adorabil. Si zgomotos.

    O sa te opresti in fata vitrinelor cu haine de copii si o sa-ti inchipui cu ce l-ai imbraca. Ce jucarii colorate i-ai lua. Cand o sa vezi un barbat frumos o sa te gandesti cum ar arata bebele vostru. Ar avea ochii albasti ca ai lui si nasucul carn ca al tau? Ar fi brunet sau saten? O sa-ti dai seama brusc ca il privesti dusa pe ganduri de cinci minute. El o sa-ti zambeasca iar tu o sa treci mai departe rosid, cu privirea in pamant, ca un copil prins cu mana in borcanul de dulceata.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @sintetic, vai, mai ca n-am plans. Cand voi vrea copil, il voi face, daca nu oi putea, voi infia. Easy. fata momentele astea cheasy

    [Citează]

    sintetic zice:

    @Ceziceu, bine sufletel pufos :) )

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @sintetic, dulce, :bye:

    [Citează]

    valerika zice:

    @sintetic, “..Cand o sa vezi un barbat frumos…” lucrurile treb´sa fie articulate corect – cand o sa IUBESTI un barbat (frumos sau nu – treaba ta subiectiva). Insa nici atunci nu poti sa modelezi in cap – cum oare o sa fie copilul meu?.. el inca nu exista!! aluzii, iluzii.. femeia inca nu a nascut si deja isi inchipuie.. cum.. ochii.. nasul.. si daca se naste cu handicap? nu ma tem de ceea ce zic – lucrez cu contingentul respectiv – cite s-au dezis de acesti copii?? Acestea sa stea “cu privirea in pamant”. Multa intelepciune si dragoste tuturor!

    [Citează]

  12. atravedilun la Jan 23, 2010

    Am citit enuntul tau shi mi-am adus aminte de un mail primit de la o amica acum vreo 6 ani. Ideea era ca daca ai presupune ca stii o femeie insarcinata care deja are 8 copii. Trei dintre ei sunt surzi, doi sunt orbi si unul este dezechilibret mintal. Femeia are sifilis. Ai sfatui-o sa faca un avort?
    Mai erau niste chestii shi la urma venea raspunsul – daca ai raspuns DA tocmai l-ai omorat pe Beethoven.
    Cu toate acestea consider ca Malthus avea dreptate cand arata shi partile bune ale razboaielor – in mare parte in razboaie murea prostimea – E O ALTA FATETA, MAI RADICALA, A CEEA CE AI EXPUS TU IN ESEU. -))

    [Citează]

    Xyp zice:

    @atravedilun,

    E veche poanta si nu are nici un fel de logica.

    [Citează]

    atravedilun zice:

    @Xyp,
    ce sa-i faci, nenica. daca nu ai gasit sensul in care am adus respectiva poanta sau exemplu nu e vina ta. totusi ideea era ca oricum ai privi respectiva problema poti gasi atat aspecte pozitive cat shi negative. nu cauta nici aici logica – nu e. -))))
    trishti, mai sunteti, nenicilor uneori -))

    [Citează]

  13. Xyp la Jan 24, 2010

    Le zici cit se poate de bine. Fa abstractie de spalatii pe creier care au postat, stii sa faci diferenta, lol. Adevarul doare, le-ai stricat falsul confort si s-au basicat.

    [Citează]

    kapa zice:

    @Xyp, “falsul comfort”? :)
    adica adevarul e ca parintii tai sunt niste looseri? [tu era ipotetic] si de fapt sunt imbecili si stricati si iresponsabili si ce mai era pe-acolo, fata de comfortul “fals”, care ar reprezenta umila ta parere referitoare la parintii tai, cum ca sunt cei mai buni parinti? :)

    p.s. cred ca in copilarie ai fost batut prea mult :D

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @kapa, iti explic tie personal. Nu toti parintii sunt idioti, ci doar cei care NU pot oferi o educatie normala copilului, in asa mod incat el sa ajunga inteligent si fericit. Ceilalti merita respectul meu.

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, si ce inseamna mai exact: “ca el sa ajunga inteligent si fericit”? :)
    daca esti inteligent, nu esti fericit, sau daca nu esti fericit, esti prost?

    stii, inainte, cand nu se stiau atatea despre fericire, inteligenta, psihologie si educatie, si alimentatie sanatoasa, si ce mai vrei, oamenii erau mai fericiti? COPIII erau mai fericiti, asa neplanificati, si nedoriti cum erau ei :)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @kapa, n+ai cum sa stii cum au fost. si nici nu ai cum sa creyi ce iti yic bunicii pentri ca memoria lor e filtrata putini tin minte cum a fost, caci oamenii memoreaya fie binele, fie raul. E vorba de psihologie umana. Si apropo, tocmai singurica ai spus ca esti nefericita, sau cel putin, mai nefericita (daca sa ar fi valid ce ai spus mai sus). :P

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, nu! NU! cum adica sa crezi ce zic bunicii sau ce zic parintii? ei doar is niste retardati :)
    cartea de psihologie [pardon, blogul lui ceziceu] spune ca ei erau si o sa ramana nefericiti si prosti, ca nu au fost crescuti ca sa fie inteligenti si fericiti :D

    uneori imi pare ca scrii toate tampeniile pe care le scrii doar ca sa infurii/atzitzi lumea… da cred ca e mai adanc de-atat.

    erau mai FERICITI, si mult mai INTELEPTI. si nu-si permiteau sa-si nesocoteasca parintii. totusi, erau mai educati :)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @kapa, si daca erau atunci, generatia de acum nu este? adica nici tu nu esti atat de fericita precum ei. nici inteleapta, nici educata. nu ti se pare aberant raportarea asta la trecut?

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, da tie nu ti se pare ca ai sarit calu? :D

    si, da, nu sunt, asa cum erau ei. da pot sa-ti zic ca-s mai educata. si prin educatie nu ma refer la maniere de burghezie, ci la respectul fata de oameni, si fata de parinti :)

    cand n-o sa mai fii atat de preocupata de audienta si de impact si de cat de multe comentarii o sa stanga un anumit subiect pe care il abordezi, atunci mai povestim.

    pana una-alta eu am un examen de pregatit. cius.

    [Citează]

  14. Larry Livingstone la Jan 24, 2010

    Жесткачь однако :good:

    Doar o observatzie : cu scoringul parental , riscam sa o luam prin lucerna ca in storyline-ul din “Gattaca”…

    Post beton B-)

    Дерзко и точечно :rau:

    :bere:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Larry Livingstone, da, stiu de efectul “Gattaca” . E o problema mare… eh da sa lasi toti betivanii sa nasca :scratch:

    [Citează]

    Larry Livingstone zice:

    @Ceziceu,

    Некрасивых детей в Cпарте рожали прямо в пропасть… :yes:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Larry Livingstone, pana nu o venit armata plina de plebe ca sa ii cucereasca, tat era ciki -piki. Ap sigur, de aia statul va incuraja natalitatea, sa aiba de la cine scoate bani sai sa trimita la razboi

    ps. baga filmurile cu freeman int-un articol cu more ca se gruzeste tare pagina ta, ma sa imi moara browserul.

    [Citează]

  15. florin la Jan 24, 2010

    eu, o iau foarte personal…pacat ca sa ajuns aici…nu speram…eh…

    [Citează]

  16. dumitru la Jan 24, 2010

    cu testele psihologice aș fi de acord dar cu avortul nici de cum. apropos, este un proces care nu cred că statul nostru l-ar putea controla într-un fel.

    [Citează]

    Xyp zice:

    @dumitru,

    Si de ce crezi ca statul ar trebui sa faca asta? Bai, inteligentule…

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @dumitru, avorturile nu vin din “asa mi-a avorta azi”, ci din disperare si saracie. Daca statul ar asigura de toate necesare si barbatii ar fi mai responsabili ca sa nu lase insarcinate pe cine nu vor, ap femeile nu ar practica asta.

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, statul…statul…statul… …
    mama lui de stat. oare tu de-ai fi la putere ce-ai face? nu, mai bine nu raspunde, ca deam mi-i frica.

    [Citează]

    valerika zice:

    @Ceziceu, “..barbatii ar fi mai responsabili ca sa nu lase insarcinate pe cine nu vor” – utopie :smoke: поскольку в нашем хорошо устроенном мире рискует только женщина :barbi:
    in rest esti bravo (-;

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @valerika, ap normal, femeia e vinovata de tot raul!!! daca nu ea, eram in rai. DA straniu ca se uita ca tot prin femeie ajungem acolo :rusinica: :32:

    [Citează]

  17. Maus la Jan 25, 2010

    Da, ai dreptate. Nu se poate continua in ritmul asta :P

    [Citează]

  18. soso la Jan 25, 2010

    Ce bine ca e voie sa aiba blog oricine, fara sa fie nevoit sa dea un test de limba romana…. :perete:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @soso, da, ai dreptate, fac greseli. Dar asta cumva influenteaza lumea? Cu sau fără greşeli oricum nu ai înţeles sensul. :barbi:

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, asta iti influenteaza imaginea in ochii lumii, si nepasarea la fel.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @kapa, imaginea asta e atat de firava si relativa. Candva eram sa fiu arsa pe rug pentru ca sunt roscata si nu imi astup parul Asta era imaginea de femeie cumsecade.

    si daca totusi sa ne luam de imagine, tu ti-ai facut imaginea de un om superficial, care vede erori gramaticale nu si sensul. Dar eu intotdeauna las impresia sa ma cucereasca la sfarsit. Pe acelasi Burca inca il respect si admit si multumesc tot ajutorul sau desi avem viziuni politice si religioase diferite. Nu cred ca el face la fel. De ce? E mai usor sa te lasi prada impresiilor ca cineva e dusman, rau, invidios…

    [Citează]

    kapa zice:

    @Ceziceu, multumesc. eu intr-adevar pana acum am comentat greselile gramaticale din textul tau. cat de superficiala pot fi, cred ca-mi trebuie medalie de superficialitate, ca nu inteleg niciodata ce scrii tu, ca vad de fapt numai cuvintele de le-ai scris gresit. eh, pana ajung eu la nivelul tau profund de intelegere a unui text mai am de mancat manca.. [oops, am uitat ca eu nu mananc manca...bine, o sa o inlocuiesc cu mamaliga... o sa dureze mai mult, da cred ca in cele din urma o sa reusesc].

    [Citează]

    valerika zice:

    @kapa, interesant, caci totusi urmariti si faceti comentariile la postare.. :mail:
    propozitia Dra de mai sus a contribuit ca lumea sa devina mai BUNA?? :read:

    [Citează]

    soso zice:

    @Ceziceu,

    am inteles foarte bine ce vrei sa spui, (dupa ce am articulat singura, am adaugat al treilea “i” foarte des si am facut acordul subiectului cu predicatul…)
    tu critici ceva ce practici…involuntar.
    scriind cu greseli gramaticale, esti exact ca acei parinti care doar isi hranesc copiii si ii imbraca, limitandu-se la a le acorda o atentie superficiala…cum era proverbul cu “paiul din ochiul altora”?
    e deranjant cand vrei sa citesti o parere si te trezesti facand slalom printre greseli…
    si…se poate corecta, ce ar fi sa incepi cu asta, pentru a putea emite pareri mai bine si mai corect conturate?… altfel risti sa pierzi din credibilitate, in ciuda unei idei sau pareri stralucite…
    numai bine!

    @kapa …ce bine ca mai observa si altii…

    [Citează]

  19. dumitru la Jan 25, 2010

    @Xyp,statul îl formăm noi, băi deșteptule. atunci să ne frecăm cum putem, să naștem ce se primește și să avortăm unde vrem – ești genial. :good:

    [Citează]

  20. dumitru la Jan 25, 2010

    @ ceziceu, responsabilitatea aș împărți-o în jumătate pentru ambii, pentru că la ambii le-a fost bine, ambii au fost conștienți de ceea ce fac. drepturi egale și respectiv obligațiuni pe măsură, nu?

    [Citează]

    valerika zice:

    @dumitru, ar fi fost ideal!! :rose:

    [Citează]

  21. Alex la Jan 25, 2010

    Cred ca acest articol trebuia divizat in citeva fragmente. Dupa parerea mea, aici ai amestecat citeva probleme, ceea ce nu permite o analiza mai detaliata a fiecareia din ele.

    - despre atitudinea fata de femei
    - despre aceea ca se nasc copii care nu au de cine sa fie educati si intretinuti
    - despre sensul vietii

    E mai greu sa nimeresti o tinta care nu este bine-definita; si din acest motiv, nu stiu care parte a articolului s-o comentez. Pentru fiecare din aceste sub-probleme as putea genera diferite argumente.

    As incepe cu aceea ca ideea ca sensul vietii e “sa las o urma dupa mine” poate fi implementata in diferite moduri. Cineva poate sa lase urme adinci chiar daca nu are copii, iar cineva poate sa nu faca nimic, iar urma sa va fi lasata de copii (care chiar vor face ceva).

    De asemenea, cineva a remarcat un detaliu – tendintele generale a unei specii. Exista lucruri pe care le facem constient, dar exista si unele porniri “low-level” care sau nu pot fi controlate, sau se controleaza doar de acei care sunt experti in self-control :-)

    [Citează]

  22. evisoft la Jan 25, 2010

    Cezic eu nu esti credibila deoarece nu ai copii si nici nu esti maritata.

    [Citează]

  23. z7 la Jan 26, 2010

    Whats’ the big deal?

    Copii e ceva normal, chiar banal. Toti am fost copii. Am cunoscuti care au crescut cu unul (sau fara parinti). Copiii sunt mult mai adaptati la a supravieţui decât cred majoritatea maturilor..

    Decizia e personală şi aparţine fiecăruia. La fel ca religia, sexul/dragostea, alimentaţia sau profesia.

    La urma urmei, dacă nu-i facem noi, îi fac chinezii :D

    [Citează]

  24. Neghinita la Jan 26, 2010

    He-He ! Vad ca am fost gand la gand … lumeaaltfel.blogspot.com/2010/01/plozi.html

    [Citează]

  25. Donna la Jan 27, 2010

    vah!
    totusi suntem a dracu’

    [Citează]

  26. Soacra Mica la Jan 27, 2010

    “Serios, femeile respective nu se simt un fel de incubator?”

    Exista femei care in afara de a face copii si a-i creste (a se citi transmite deseori stereotipuri si modele de cumetre) nu mai stiu nimic a face in viata :minte: .
    Ap’ ce să facă? Dacă nu s-or juca în păpușele :scratch:

    [Citează]

  27. annie la Jan 28, 2010

    Fooarte tare postul :) doare cel mai mult ca la noi aproape 60 de % din parinti se conduc dupa stereotipurile astea (mai ales,dar mai ales la sate unde am impresia ca copii sunt “facuti” pentru ca in casa sa fie cat mai multe brate de munca). am o matusa care s-a casatorit la 38 de ani si a nascut la 40 …si vaiii…toate “neamurile” au mai mancat-o ca nu are barbat la casa ca va ramane fata batrina,ca dupa 30 de ani copii nu se nasc bla bla insa sunt sigura ca a facut pasul asta cand a considerat ea ca poate sa-i dea o educatie cat mai buna copilului sau si o face ,stiu :)
    totusi consider ca daca nu ai macar putina idee despre psiholgia copilului atunci n…n s pleaja…pina la o urma e o viata viitorul caruia depinde numai si numai de parinti…

    [Citează]

  28. Lupul Sur la Jan 28, 2010

    Doar în ţările lumii a treia “ideologia demografică” creştină mai este actuală; bunăoară, în Uganda, unde şi în prezent durata vieţii este 49 de ani, iar numărul copiilor în familie este în medie, 7. Prin contrast, în Japonia în fiecare familie se naşte un singur copil, iar durata vieţii este în medie de 82 ani.

    Am scris si eu la tema asta, aloooo. :)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Lupul Sur, la receptor, raspuns – vi viigrali priz. Las ca amus incepe Burcarion sa te navaleasca cu argumente naziste. :daaa:

    [Citează]

    Lupul Sur zice:

    @Ceziceu, who is Burcarion?

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Lupul Sur, Burca, Oleg the great and the patriotic :rau:

    [Citează]

  29. Oleg la Jan 28, 2010

    Olga, mi-e milă de maica ta…
    transmite-i condoleanţele mele şi părerea de rău că nu a folosit un prezervativ cînd te-a conceput.

    Mi-am amintit de o vorbă a lui Roma Leca, dar nu o voi spune, nu vreau să generalizez ;)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Oleg, da’ poftim, ca si mi-e ma apuca depresiile cand vad ce specimeni violenti exiosta pe lumea asta. Na, si Hitler se motiva cu idei nationaliste. :whistle: Imi pare rau de voi doi

    [Citează]

    Oleg zice:

    @Ceziceu,
    Olga, nu ştiam că eşti blondă…
    în revistele alea feministe nu scrie măcar puţin despre diferenţele dintre nazism, fascism, naţionalism, legionarism, xenofobie, rasism, patriotism şi alţi termeni?

    îţi dau un link foarte util, probabil vei fi mirată să descoperi asemenea performanţe pe net:
    http://www.dexonline.ro

    [Citează]

  30. Marina la Feb 22, 2010

    Mi-a placut… nota 10+++++ :good:

    [Citează]

Lasa un comentariu

Spam protection by WP Captcha-Free. Mesajele pot fi moderate.

:bye: 
:good: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:mucos: 
:mail: 
:unsure: 
(-; 
:rau: 
:minte: 
:greata: 
:rusinica: 
:bere: 
:nea: 
:daaa: 
:32: 
:diablo: 
:rosu: 
:smoke: 
:read: 
:barbi: 
:perete: 
 

Improve the web with Nofollow Reciprocity.