Masturbare la tricolor

Postat la 27/09/2009 – 23:14 de către Ceziceu

*** Articol interzis pentru cei închişi la minte masturbare la tricolor

Pe facebook un prieten de al meu a scris:

XX îşi educă sora : lentă tricolor la mână.. voronin e bou.. chirtoacă e om bun.. poezii vieru pentru copii.. noi suntem români.. vorbim limba română.. nu ştiu dacă a înţeles multe, dar lecţiile continuă :)

la care am raspuns :

zombificare tot e , ar trebui singurică să aleagă ce şi cum să gândeasca :)

cum credeţi, care au fost reacţiile celorlaţi comentatori? Sigur au inceput să arunce în mine cu pietre căci “cum aşa, ai indrăznit să spui ceva impotriva scumpului nostru românism, liberalism” sau cum altfel naibii îl numiţi. “Ea ce nu treb să ştie că de bolşevici am fost persecutaţi” şi alt blabla…

Ap ce să spun…  Dragii mei naţionalişti, îmi pare că luaţi calea bolşevismului, doar că e altfel întitulat. Doar că de data asta credeţi că aveţi dreptul. O să îi găsiţi justificare istorică , naţională, politică, economică şi ilogică …  O să persecutăţi, veţi restaura “dreptatea” , veţi pedepsi criminalii, veţi face istoria corectă, o veţi învăţa-o copiilor… Se simte că amuş amuş toată  gloata frustrata pro-română  va începe să se scuture de un evil laugh – în sfârşit ne răzbunăm, muahaha! … Sărmanii ruşi şi vorbitori de limbă rusă simt deja ce îi aşteaptă, de aia ataca…

Nu mă înţelegeţi greşit, ştiu care sunt păcatele comunismului, sunt pentru versiunea “românească” a istoriei şi sigur îmi doresc un viitor mai bun în/şi pentru această ţară. Dar vă rooooog, fără masturbare la tricolor!!! Nu repetaţi greşelile trecutului…

++

tare mă tem că deja se trece de la Moidodir* la Dero…

++

*Moidodir – detergent sovietic

Dacă ţi-a plăcut ce ai citit, abonează-te la Rss RSS feed meu şi imparte prietenilor articolul pe Twitter Twitter   sau   Facebook Facebook !
  1. 58 Comentarii la “Masturbare la tricolor”

  2. Paul Hodorogea la Sep 27, 2009

    ce lucruri grandioase am scapat eu azi pe FB :)))

  3. Ceziceu la Sep 27, 2009

    @Paul Hodorogea, nah, nu pierzi nika, te bucuri destul de offline

  4. Andrei Savciuc la Sep 27, 2009

    Unul alde Roncea sa vada articolul tau si atunci sa vezi masturbare, nu gluma (cu batu’ de la tricolor). :D.

  5. nicu la Sep 27, 2009

    unde e smileul ala care se bate capul de perete?
    welcam tu ze clab
    am impresia ca acest popor e lipsit total de darul de a gandi, si merge pe partea de zombificare

    am trecut si eu(noi daca sa vb de CNTM)probabil ai auzit de petitie si tot ce tine de ea
    problema e ca ne facem singuri idealuri, si nu vedem ca de fapt gandim la fel ca cei care in 2000 i-au adus la putere pe comunisti, ca niste cai care au haturi si nu vad decat ceea ce li se arata

    “ce e val ca valul trece”

    P.S. “Nu mă înţelegeţi greşit, ştiu care sunt păcatele comunismului, sunt pentru versiunea “românească” a istoriei şi sigur îmi doresc un viitor mai bun în/şi pentru această ţară.”

  6. Alex S la Sep 28, 2009

    Semnez sub fiecare cuvânt

  7. Eugen la Sep 28, 2009

    Olea, bravo! Ai scris ceea ce cred şi eu.
    Nu voi fi unic dar totuşi:
    P.S. “Nu mă înţelegeţi greşit, ştiu care sunt păcatele comunismului, sunt pentru versiunea “românească” a istoriei şi sigur îmi doresc un viitor mai bun în/şi pentru această ţară.”

  8. Niutka la Sep 28, 2009

    oricine ar fi la putere tot va fi kritikat destul de tare, pt ka na! nu-i potsi impaka pe totsi odata!
    Una la mina este ka komunishtii de azi nu sunt cei de altadata, ei de shi-ar skimba denumirea partidului shi ar vota in parlament pentru limba romina (nu moldoveneaska), ar avea mult mai multsi alaturshi :)
    A doua la mina este ka cei din aliantsa romina [Filat, Ghimpu, Urecheanu, Lupu], nu sunt nishte ingerashi, kiar de lok! Aici apare intrebarea de ce sa-i idealizam???
    A treia la mina – pentru noi, populatsia de rind, nu sunt deskise o sumedenie de paranteze, shi kum n-ai da tot rau o sa fie.
    A patra la mina – noi iubim sa fim kondushi, asha ka “boii”, sa ni se spuna ce shi kum sa facem, pentru cine sa votam, ka uite rushii sunt rai rominii sunt supertari.

    P.S.: suntem nishte Zombiii

  9. evisoft la Sep 28, 2009

    Tare de tot

  10. Turist la Sep 28, 2009

    Titlul rupe.

    Adu-ti aminte cit de tare le place oamenilor sa priveasca executiile publice (evul mediu, chiar si mai recent). Acum ei vor sa vada cum liberalii ii vor gitui pe comunisti…
    De gindire aici nu e vorba, doar instincte.

  11. Octavian Racu la Sep 28, 2009

    Ce inseamna:”articol interzis pentru cei închişi la minte” – adik cei care nu au nici un fel de axa de valori si isi permit sa aiureasca cum poate?
    Daca asta inseamna, atunci si eu sunt inchis la minte, dar nu am fost printre cei care am ridicat in slavi partidele liberale. Chiar daca sunt anticomunist (ca idee) sunt antiliberal convins, in primul rand.
    Nu poti fi liberal si roman in acelasi timp, sunt doua lucruri absolut opuse.
    Nu sunt adeptul democratiei, dar promit sa fiu foarte critic la adresa regimului liberal de la Chisinau pentru ca cred ca Basarabia merita ceva ai bun.

  12. pavel la Sep 28, 2009

    zombificare?!
    mai bine sa ajunga la scoala sa o invete istorie integrata. sa priveasca nit.
    sau cum crezi ca au invatat adevarul promotorii romanismului in timpul sovietelor.. nu de la mama tata frate?
    “..sarmanii rusi”

  13. Ymeur la Sep 28, 2009

    De acord – daca el nu-i explica rationamentele care stau la baza fiecarei decizii sau actiuni, atunci in rezultat nu se intimpla nimic altceva decit “prelucrarea omului cu aceleasi metode pe care le aplica propaganda comunista”. Diferenta e doar in denumiri de personaje.

    Eu cred ca un “zombie romanist” nu e tot atit de “bun” cum e un “zombie comunist”.

    Trebuie sa luptam impotriva invatarii fara intelegere (-;

  14. Ymeur la Sep 28, 2009

    In ultimul mesaj am comis o eroare, acolo este un NOT in plus.

    Va las sa determinati care e.

  15. Ψ la Sep 28, 2009

    la rug cu autoarea!

  16. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @Andrei Savciuc, las ca am un prieten, cand incepe sa vorbeasca despre valorile nationale, mi-a face nalevo de la atatea dreapta

  17. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @nicu, sunt multi. acum se antreneaza pe E-Republik , joc online , se bucura ca au eliberam basarabia de ucraina. asa, pana se ofera conditii de activitati reale ..

  18. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @Alex S, @Eugen , @Evisoft multam, sa cresteti mari

  19. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @Niutka, populimea are are nevoie de haluginogenuri, suplinirea acestora se face extrabine prin religie si politica

  20. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @Octavian Racu, open-minded sunt cei deschisi la discutii cu idei alterntive celor proprii, nu obligator sa le accepte, dar sa nu le nege automat http://www.youtube.com/watch?v=T69TOuqaqXI , ceea ce nationalistii +/- liberalii tocmai asta o fac in plin extaz. Dreptul tau sa crezi in ce doresti, dar nu demonstrezi prin actiuni agresive pasive sau active nimic altceva decat agresiune specifica sovieticilor.
    Cum a spus Nicolae Apostu, as dori mult sa traim intr-o tara de drept, nu de dreapta!

  21. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @pavel, nu exista o istorie adevarata: ea este ca o prostituata ce se da celui mai puternic, celui castigator! asa ca iar se vor schimba manualele in care se vor scrie doar ceea ce e “drept” …

    “sarmanii rusi” > daca, printr-un sscenariu exagerat, ia amploare miscarea romaneasca, cum crezi, cine vor fi victimele locale ale holocaustului ? iac vezi, se gasesc motive de a ii persecuta…

  22. Ceziceu la Sep 28, 2009

    , cum ma vrei? cu mar, cu umplutra, coapta sau prajita pe toate partile?

  23. Ceziceu la Sep 28, 2009

    @Ymeur, da, asta e ideea. dar cei care nu inteleg, sunt putini, dar periculosi..

  24. alex27 la Sep 28, 2009

    :)
    ceea ce spuneam si eu la ..Eu votez Stabilitatea si ca chiar daca as vota comunistii asta nu ar inseamna ca nu sunt democratic:)

    ceea ce se intampla aci la Zombefiere…se invatza si la stiinte politice…eu o invatzai la Imagologia, ca deobicei cei ce rastoarna un guvern sau ceva, dupa un timp preiau obiceiurile celor dinainte si sunt cam tot acolo…e un fel de tabel a nush cui..treb sa ma uit prin notitze…deci…

    adevarat fiecare alege pt sine..si dak alegerea asta nuti convine…treaba ta..nu treb sa fie si treaba altora:)

    fix ashe e cu religia..si alte chestii care cred oamenii ca nu le poti alege de unu singur si dak a;egi ceva numaidecta ai fost manipulat…

  25. Goldeneadele la Sep 28, 2009

    Moldovei tare ii mai lipseste un Ghandi

  26. Soacra Mica la Sep 28, 2009

    Olguta, cand am sa ma enervez pe tine deam stiu cum sa te pedepsesc
    Am sa bag linkul articolului ca referinta intr-un comentariu pe blogul Stelei Popa

  27. Oxana la Sep 28, 2009

    am văzut discuţia de ieri pe facebook, dar n-am mai reuşit să intervin
    bine că ai scris despre asta pe blog,
    în mare parte sunt de acord cu tine. dacă folosim aceste metode nu facem decât să-i repetăm pe comunişti, numai aceea îşi învăţau pionerii cum să poarte cravatele roşii.
    la 10 ani (atâta zicea că are sora băiatului), un copil poate să analizeze şi singur. îl are ca model pe fratele său, iar dacă va crede de cuviinţă îl va repeta în fapte.

  28. octavian la Sep 28, 2009

    asa cum un comedian american a spus odata si m-a convins atat de mult
    el critica americanii care lipesc pe parbrizu din spatele masinii texte de genu “Proud to be an american”

    a te mandri cu ceva care s-a intimplat “intimplator” este stupid… spunea el

    poti sa te mindresti cu un lucru pe care l-ai realizat dar ca esti alb sau negru sau moldovean sau american… that’s not something to be proud of!

    pe de alta parte eu simt ca am o identitate lingvistica si anumite emotii specifice fata de limba mea fata de anturajul meu mai mult pro romanesc. intr-un fel i don’t see the problem with this. tot asa cum nici vorbitorii de rusa n-au nici o problema in a asculta radiouri rusesti si a-l iubi pe putin :)

    traiasca diversitatea

  29. gropitse la Sep 28, 2009

    @Ceziceu,
    gresesti. atunci cand intr-un manual se prezinta teze si antiteze, se descrie pe deplin un eveniment, e una.esti capabil sa gandesti, sa analizezi, asa cum ai scris si in articol. atunci cand se schimonosesc intamplarire e cu toootul altceva , sau cand e partiala informatia :)

  30. Ceziceu la Sep 29, 2009

    @gropitse, pai eu tocmai de ultima mi-e frica – de distorsionari ale evenimentelor

  31. atravedilun la Sep 29, 2009

    Moldovei ii lipseste un Ghandi? MD niciodata nu va avea un Ghandi, macar si pentru ca moldovenii l-ar lua in ras pe unul care iese descult si invelit in cearceaf.
    Sunt deacord cu autorul ca n-ar fi rau ca cei care simt in sine filonul nationalist s-o lase mai moale cu efervescenta anti-comunista (cu atat mai mult cu cat comunistii de acum de departe nu mai sunt comunistii de candva – sunt doar un grup de oameni care au acaparat o nisa pe eshicherul politic) si sa inteleaga o data pentru totdeauna – acest popor a avut in ultimii 200 de ani o istorie diferita, o literatura diferita, eroi diferiti si diferentele fata de cei din RO sunt mult mai mari decat va puteti inchipui. Aceeasi limba inca nu inseamna acelasi popor si nu-i puteti interzice lui Ion sa se creada MOLDOVEAN si nu ROMAN.
    Nu inteleg de ce cei care sunt anti-liberali/democrati sunt considerati si anti-limba romana sau pro-comunisti si trebuie ostracizati cu aceeasi ardoare cu care pana mai ieri erau tratati ciocoii noi. De fapt e o demonstratie a faptului ca respectul pentru opinia altora in MD este inca o TERRA NOVA.

  32. Octavian Racu la Sep 29, 2009

    “Moldova de drept nu de dreapta?” – e o lozinca socialista, nu?

  33. Ateu cu tupeu la Sep 29, 2009

    Mi-a placut articolul.
    Noi suntem asa, lirici. Si ne place sa idealizam lucrurile. In loc sa punem osul la treaba…

  34. Napocel la Sep 30, 2009

    @Niutka,

    Rușii chiar au fost răi și chiar sunt răi și acum. A colora-n roz fățăul rușilor-n ziua de azi e egal cu mentalitatea unui propagandist fanatic sovietic din anii 50…
    Cu privire la eticheta ta pusă pe alianță (română) e din nou o urmă de-ndoctrinare…

  35. Napocel la Sep 30, 2009

    @Turist,

    Instincte… nu-s de acord eu cu a participa le execuții dar de a asista la excluderea din politic și societate a comunismului, aș asista cu plăcere. A nu coergiza comunismul înseamnă că societatea moldovenească e cu mentalitățile varză…

  36. Ceziceu la Sep 30, 2009

    @Napocel, pai e tot aia, dar fara singe, dar tot cu nervii … incordati

  37. Ceziceu la Sep 30, 2009

    @Octavian Racu, pai nu am zis sa alegem stanga

  38. Ceziceu la Sep 30, 2009

    @Ateu cu tupeu, nu lirici, ci prosti, unidirectionati, inapti de a vedea lucrurile din mai multe perspective. Se adora kktul servit de media si babele de la scara

  39. Napocel la Sep 30, 2009

    @Ceziceu,

    Mastrubare-n toată regula. Masturbrae totală!

  40. Octavian Racu la Sep 30, 2009

    @Ceziceu,

    Dacă nu eşti bărbat, ce poţi fi?
    Ori eşti de dreapta, ori de stânga, chiar dacă eşti apolitic. Aici e vorba de mentalitate.

  41. Niutka la Sep 30, 2009

    @Napocel, dar oare a kolora in roz toata gloata puterii, nu suna a fanatizm de lok?!

  42. Ateu cu tupeu la Sep 30, 2009

    De acord cu ceea ce ai spus. Oamenii Î, cu alte cuvinte.
    Totusi, lirismul ne caracterizeaza prostia. Un fel de mioritism zoios, in care ne complacem. Nika gandire critica.

  43. Napocel la Sep 30, 2009

    @Niutka,
    În raport cu animalica putere prorusă. NU

  44. Niutka la Sep 30, 2009

    @Napocel, nu sunt de akcord, kiar de lok!

    P.S.: orikum raminem fiekare la ale lui “ginduri”

  45. Ψ la Sep 30, 2009

    @Ceziceu,
    prăjită pe toate părţile, Ceziceu! aşa te vreau!

  46. Napocel la Oct 1, 2009

    @Niutka,

    Păi, scrie-mi despre faptele bune ale rușilor.
    Eu știu că au prăpădit tot ce au avut bunicii în al doilea război mondial, au călărit animale, copii, bătrâni… Până-n 1958 au stat cu armata-n România, au înăbușit revoltele din Ungaria, Cehoslovacia, etc. Ungurii cehoslovacii, polonezii nu s-au revoltat degeaba, să știi! S-au ridicat ca să instaureze o societate liberă! Rușii i-au redus la tăcere-n binecunoscutul lor animalism. Ne-au furat o groază de bogății, ne-au forțat să le dăm zeci de ani produse. Nici în ziua de azi nu și-au cerut scuze și nici n-au despăgubit populația afectată de animalismul lor (germanii acordă pensii celor ce au suferit în timpul ocupaței germane). După ce călăreau (le-o puneau, întrețineau relații sexuale exotice, etc.) animalele le consumau… au introdus forțat un sistem politic în România care nu mi-a cnvenit… fac urât și acum că România a ales NATO, etc. Scrie-mi te rog pentru ce să-i apreciez eu pe ruși.
    ei nu ne-au respectat, nu ne respectă. Ei nu respectă alegerile popoarelor. Așa că Niutka dragă să zici în ziua de azi cu atâta informație-n jur cum că civilizația, cultura rusă e cool e ceva aiurea de tot.

  47. Napocel la Oct 1, 2009

    ,

    Na, na, na. Prăjelile nu sunt sănătase. Io zic că o ciorbă ardelenească cu tarhon ar merge din ea.

  48. Niutka la Oct 1, 2009

    @Napocel, krezi tu aiurea, ai noshtri fak ce fak shi tot la rushi ajung sa ceara, ei ajuta, dupa kare sunt bagatsi in balega nu alta!!!

  49. aster la Oct 1, 2009

    “zombificare tot e , ar trebui singurică să aleagă ce şi cum să gândeasca :) ”

    Nu trebuie ea nimic sa aleaga, nu fiti prosti ! Asta nu e religie sau orientare sexuala ca ea sa aleaga ! Este o istorie care trebuie explicata, transmisa . Trebuie de insuflat acest spirit de patriotism , nu de lasat sa aleaga , ca va fi influentata de socientatea “moldovenizata” .

  50. Ceziceu la Oct 1, 2009

    @Napocel, NU TREBUIE acuzati rusii de toate relele! numai se aduce la si mai multa incordare intre rusi si romani/moldoveni. Vrei exemplu? Poftim

    Am lectii cu o grupa rusa si saptamana asta sunt de serviciu, adica monotorizeaza lipsele. Pai au fost rugati sa vorbeasca in romana. Nu e problema in asta, ci ca, cum imi spuneau, erau ridiculizati de accentul lor, radeau de micile greseli si altele. Erau foarte suparati si a trebuit sa ii lamuresc ca pe lumea asta sunt o multime de prosti care mai departe de nasul lor nu vad. Vreti respect din partea lor? Respecta-tii pe ei mai intai!

  51. Ceziceu la Oct 1, 2009

    @Octavian Racu, de ce sa aleg extreme? de ce sa nu fiu centrist sau apolitic, sau si mai interesant – fara apartenenta de partid, dar cu ideile proprii. Mentalitate moldoveneasca e intocmai ca tre sa apartii la ceva , caci de altfel esti marginalizat

  52. Ceziceu la Oct 1, 2009

    @atravedilun, Aceeasi limba inca nu inseamna acelasi popor si nu-i puteti interzice lui Ion sa se creada MOLDOVEAN si nu ROMAN.
    in sfarsit cineva care isi da seama ca nu mai e loc de niciun fel de Uniune, idealurile sale au ramas hat la inceputul sec 20. Anacronism politic si gata. Si metoda de a tine creierii ocupat cu orice decat nu la ceva bun

  53. Ceziceu la Oct 1, 2009

    @aster, aha, hai sa ne jucam de-a telefonul stricat. Asta pe langa faptul ca atunci cand ti se ofera doar un fel de a gandi (corect) , excluzi automat celelalte. De ce sa se chinuie copilul sa formeze sinapse noi?

  54. aster la Oct 2, 2009

    Iarasi gresit . Noi nu transmitem o varianta de a gandi (crorecta sau gresita) , noi trebuie sa transmitem adevarul istoric , asa cum este el.

    Nu e nici un fel de telefon stricat aici . E doar adevar ce a fost ascuns atata timp . Si care se mai incearca al modifica/ascunde …

    Fara sa va dai seama , ceea ce ai scris acum in acest articol este munca asidua a partidului comunist , care a reusit sa va insufle acest “moldovenism” . punct.

    PS : Nu incerca sa-ti dai seama , ca no sa-ti reuseasca …

    PS 2. : Poti sa nu-mi raspunzi…imi dau seama raspunsul tau.

  55. Ceziceu la Oct 2, 2009

    @aster, :lol: crezi ca nu imi dau seama de manipularea comunista??? faptul ca nu sunt de acord cu nationalii , nu ma face pe mine zombata de comunisti. De asta si vorbeam in articol+comentarii > sau esti de al nostru sau esti rosu, ceea ce NU sunt.
    A gandi directionat e asa comod! De ce sa iti chinui mintile gandind complex? Eh, ce placere pentru partide cand exista mase sure, turbate si gata de lupta , oricare ar fi ea! :daaa: Sa reinviem cruciadele si inchizitia !

  56. aster la Oct 2, 2009

    Ramii tu la parerea ta . Eu oricum cred ca e preferential de a “lupta” pentru valorile romanesti , decat sa zici “trebuie sa fim toti egali , si rusii si molovenii” pe cand rusii te scuipa in fata !

  57. Nicu Kovalenko la Oct 12, 2009

    Mda, la noi nationalismul e foarte ridicol, si majoritatea hatrilor astea cu Basarabia Pamant Romanesc is zombati pe bune…

  58. Ceziceu la Oct 23, 2009

    @Nicu Kovalenko, chiar azi pe facebook, incercand sa salvez un prieten de nationalism, primesc un repede comentariu de la un alt “drug” de al sau care repede ma ataca “ce esti tu , comunista pro rusa?” :lool: RIDICOL – DA!

  59. Gindul MEU la Oct 25, 2009

    ce titlu……..***** ;)
    de unde stiii tu asa cuvintele…..;)

Lasa un comentariu

Spam protection by WP Captcha-Free. Mesajele pot fi moderate.

:bye: 
:good: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:mucos: 
:mail: 
:unsure: 
(-;