Iarăşi despre discriminarea homosexualilor
Recent Soacra a scris un articol dedicat relatării activităţii blogosferei şi mass-mediei ruse care condamnă legislaţia care a fost prea moale in a penaliza un caz regretabil de pedofilie. Respectiv pe blog au apărut reacţii printre care şi unul creştin… Şi pentru că am mai scris un articol în care explic de ce homosexualitatea nu ar trebui să fie condamnată, eu nu pot să ignor un mesaj care instigă la violenţă împotriva homosexualilor:
“In Chisinau la data de 27 aprilie pina la 2 martie homosexualii printre ei si pedofili vor sa faca o parada si sa ceara drepturi de la parlamentari indemnindu-i sa voteze proiectul de lege antidiscriminare in care se afla si sintagma orientare sexuala, pe baza careia ei vor putea intra in scoli la copiii nostri sa le dea lectii de toleranta si invataturi despre homosexualitate,daca tacem si nu intreprindem nimic pentru ai opri acum, cit inca legea e de partea noastra,vom ajunge ca femeia din Rusia sa cautam ajutor la altii cind singuri am stat nepasatori.
“
Ah da, ăsta e un iubit argument al homofobilor (creştini sau nu) : “Dacă permitem homosexualilor să aibă drepturi, de ce nu şi pedofililor, zoofililor, necrofilor, etc” . Well, se pare că aceşti oameni nu înţeleg deosebirea dintre homosexuali şi perversiunile sexuale precum pedofilia, şi pentru că m-am săturat să explic asta fiecăruia în parte, o explic mai jos:
Homo şi heterosexualii fac sex cu persoane mature, conştiente de responsabilităţile, consecinţele şi practicile sexuale aplicate cu acordul si intelegerea mutuală a partenerilor. Alte practici sexuale neordinare nu sunt condamnabile atât timp cât o persoană sau mai multe nu suferă direct de la vreo acţiune sau consecinţă a sexului aplicat fără acordul lor . De altfel , e viol sau agresiune fizică, indiferent de orientare şi asta se penalizeaza conform legii.
Pe când pedofilia constă in sex cu copii care nu conştientizează ceea ce li se face, plus sunt abuzaţi, înfricoşaţi, ameninţaţi că vor fi maltrataţi dacă povestesc ce li se face, le sunt create traume psihologice şi fizice ca consecinţă a violului; celelalte perversiuni sexuale se definesc la fel, doar că avem animale, corpuri, etc, care la fel nu se pot apara în niciun fel sau nu au dat acordul pentru această activitate sexuală. … Iata de ce pedofilia , în comparaţie cu homosexualitatea, e condamnabilă prin simpla existenta a sa!
Alt argument iubit e “dar ce va fi cu copii noştri dacă îi lăsăm cu ei?” . Păi iată cum stă treaba:
O persoană matură, inteligentă , indiferent de orientarea sa sexuală, nu va abuza de cineva (copil sau matur) doar pentru a îşi satisface necesităţile sexuale. De altfel e manipulare şi viol/agresiune fizică pentru că nu există acord comun. Acest fenomen este penalizat prin lege.
Abordarea unei persoane nu e condamnabilă prin simplul fapt că “nu e ca toţi”, căci atunci ar fi necesar să băgăm la puşcărie pe toţi acei heterosexuali care fac primul pas într-o relaţie.
![]()
Capacităţile intelectuale şi profesionale nu au nicio corespondenţă cu orientarera sexuală. Atât timp cât fiecare persoană urmează obligaţiile şi respectă etica profesională, nu e cazul de a limita sau anula dreptul la muncă. De altfel, acestei persoane îi este constrâns un drept constituţional, ceea ce îi oferă dreptul de a condamna, inclusiv prin judecată, acele persoane/organizaţii ce îl descalifică pe baza discriminarea bazată pe criteriul preferinţei sexuale.
Aşa că , dragi homofobi, gândiţi încă o dată ce vorbiţi, demonstraţi că “Dzeu e iubire” şi că urmaţi sfaturile biblice, inclusiv şi “Iubeşte-ţi aproapele tău precum pe sine însuşi” . Oamenii sunt buni şi se comportă respectuos atât timp cât îi consideri oameni indiferent ceea fac in dormitor.
PS. Pentru toţi acei homofobi care luptă împotriva avorturilor, gândiţi, ce aţi face dacă aţi afla că copilul vostru va deveni homosexual? Oare de care principiu cică u “moral” v-aţi dezice?
- Sexul ca armă 44 comment(s)
- Schita de femeie 24 comment(s)
- Ma cauta lumea pe Google... 12 comment(s)
- Proiecte 11 comment(s)





43 Comentarii la “Iarăşi despre discriminarea homosexualilor”
enervant la Mar 4, 2010
#”…aceşti oameni nu înţeleg deosebirea dintre homosexuali şi celelalte perversiuni sexuale…”
De acord cu ideile expuse în articol, dar ţin să precizez totuşi că homosexualitatea nu e perversiune sexuală. E la fel de normală ca şi heterosexualitatea, cu alte cuvinte – una din formele normale în care se manifestă sexualitatea. Cine nu crede, să întrebe Asociaţia Psihiatrilor Americani care a eliminat acum câteva decenii homosexualitatea din registrul bolilor psihice, decretând-o drept normală.
Sunt curios, ce fac heterosexualii în timpul preludiului. Sau se rezumă doar la poziţia misdionarului, ca nişte încuiaţi?
Ceziceu la Mar 4, 2010
@enervant, da, ai dreptate, am facut o eroare in text. Nu considere homosexualitatea o perversiune. Acus corectez.
LLL la Mar 4, 2010
Necrofil. Nu necrolog.
profiler la Mar 4, 2010
sustin. nu ma deranjeaza homalaii, chiar ii compatimesc… am avut tangente cu ei, sunt altfel, intradevar, dar daca esti pregatit (stii ca e homo), nu e nici un deranj.
Ceziceu la Mar 4, 2010
@LLL, mersi. Poate ai altceva de zis-adauga-infirma-nega cu exceptia mentionării erorilor?
Ceziceu la Mar 4, 2010
@profiler,daca ei sunt absolut ok , de ce ii compatimesti?
profiler la Mar 4, 2010
@Ceziceu, simplu – ca nu stiu ce fain e sexul cu o femeie )))))))
Ceziceu la Mar 4, 2010
@profiler, da’ poate sexul cu un barbat e mai fain, ce stii tu???
dardala la Mar 4, 2010
Tot afirmi că homosexualitatea este o normalitate. Prin urmare, sau nu înţelegi termenul elementar de normalitate, sau conştient vorbeşti prostii.
DEX’ul ne spune următoarele: NORMÁL, -Ă, normali, -e, adj. potrivit cu STAREA FIREASCĂ
Stare firească, adică conformă firii; aşadar, afirmînd că pederastia este normală, trebuie sau să zici că firea omenească este pederastică, sau să zici că pederaştii nu sînt oameni la fire, cum n-ai da, este o aberaţie.
PS: care cuvînt anume instigă la ură în citatul dat de tine? Am citit de 2 ori, dar n-am văzut nici un fel de instigare
Disperatul la Mar 4, 2010
Peste tot in blogosfera doar subiecte tabu… eu nu ma pronunt, n-am dreptul legal ) nici dorinta…
IonSurdu la Mar 4, 2010
Ceziceu,
închipuie-ţi că mergi, prin parc, cu copilul tău de mână şi el o să vadă cum doi pidari stau pe scaun şi se ling. O să te întrebe ce-s cu dânşii. Tu ce-o să-i răspunzi?
aşa, din curiozitate
enervant la Mar 4, 2010
Dardala şi Surdu, liniştiţi-vă că, la cum arătaţi, mai bine îmi trag un glonte în cap decât să am ceva cu cineva care vă seamănă. Nu sunteţi deloc genul meu. În imaginarul meu erotic, ocupaţii cam acelaţi loc pe care-l ocupă şi femeile. Sau credeţi că e sufiucient să fii homosexual, şi te năousteşti asupra primei urâciuni întâlnite în cale? Toje mne, heterălăi.
Încă o dată pt handicapaţi. Ţineţi-vă copiii acasă, dacă sunteţi agramaţi şi nu ştiţi răspunsul la întrebări elementare.
oldman la Mar 4, 2010
Toleranţa ori este universală, ori nu este deloc. La noi e multă intoleranţă politică, religioasă, până şi diferenţa de gusturi muzicale eşuează în răbufniri de ură.
Principiul “cel care e altfel decât tine nu este duşmanul tău” e posibil într-o societate în care nu există nici anticomunism (considerat la noi un fel de sine qua non a lumii bune).
nikanteresant la Mar 4, 2010
Sunt total de acord cu postarea ta
Ion surdu:serios?da cand mergi cu copilu tau si observati un tip cum “s linji” cu o padruga,si copilu o sa te intrebe ce-s cu dansii,tu ce o sa-i raspunzi: stii e ceva normal sa bagi limba in gat cuiva in public atat timp cat prima persoana e mascul si a 2-a femela,da? Sau sa “ti linji” in parc in general nu e frumos?
Oricum am citit undeva ca cel mai negativ fata de homosexuali se manifesta persoanele care se regasesc un pic in acestia,insa barbatii care sunt siguri in masculinitatea lor,manifesta indiferenta fata de subiectul respectiv(spre ex:comentariul lui disperatul)
P.S.am intalnit pe cineva care zicea ca dac ar avea un baiat homosexual.l-ar ucide personal,ma desgusta asa persoane
dumitru la Mar 4, 2010
vai ce simpatici sunt homosexualii, cîtă simpatie din partea ta Olga. eu nici nu vreau să aud de aceştia, sunt oameni bolnavi, psihopaţi adevăraţi. toate acestea cu riscul de a mă considera demodat sau nu mai ştiu cum.
Ceziceu la Mar 4, 2010
@dardala, normalitatea e o notiune relativa de la o epoca la alta. Candva era normal ca pamantul sa fie crezut de toti plat, ca femeia sa nu voteze, ca baietii sa fie castrati in numele religiei , sa fie limitati cei ce pot invata sa scrie si sa citeasca, sa te imbraci in piele de animale si sa mergi sa vanezi mamuti. Hai si om reveni la acea normalitate!
unde vad eu instigarea la violenta? “Daca nu om face nimic…” care pentru parada trecuta s-a terminat cu aruncarea de pietre in homosexuali. Dar unde e “Sa arunce nu piatra cel ce nu are pacate!” ?
Ceziceu la Mar 4, 2010
@Disperatul, ai tot dreptul, nu iti pune limite
Ceziceu la Mar 4, 2010
@IonSurdu, se pare ca nu ai citit comentariul lui Enervant. Ce ai face si zice copilului cand ai vedea chilotii iesiti din pantalonii fetei cand ea sta pe o banca in parc si se sarut cu un barbat care tine o mana pe buca fetei si cu alta se scarpina la oua? Ori asta e mai normal doar ca sunt de sex opus? Hai nu pune in aceasi strachina pe toti homosexualii
Ceziceu la Mar 4, 2010
@oldman, toleranta e o chestiune de evolutie. Prietenul meu imi povesteste de bunca sa care, desi foarte inteligenta si inteleapta, avea multe tampenii in cap: cum vedea in filme vreun negru, ap scuipa in TV si striga “Hoo, draci!, spurcatii naibii, ce urati sunt”
Probabil in cativa ani vom scapa de carapacea sovietica si vom deveni adevarati cetateni cosmopoliti
Ceziceu la Mar 4, 2010
@dumitru, macar ce motive ai pentru o astfel de ura? enumera cvateva, dar logice
enervant la Mar 4, 2010
Un psihopta urlă despre alţii că sunt psihopaţi. Apucă primul prăjina. Eu cred că pocăiţii sunt debili schilozi…
enervant la Mar 4, 2010
De ce oare tipii urâcioşi se arată ceiu mai deranjaţi de homosexuali? Cu cât e mai urât şi mai lipsit de sex-apeal, cu atât e mai homofob. Ca şi religioşii, de altfel.
dumitru la Mar 4, 2010
@Ceziceu, presupun că cele religioase pentru tine nu vor fi logice. pur şi simplu î-mi sunt urîţi la suflet aceşti oameni. nu văd grăuntele societăţii – familia, pentru ca doi bărbaţi sau două femei nu pot forma o familie în adevăratul sens al cuvîntului.
dumitru la Mar 4, 2010
@enervant, numai că doar tu singur consideri una ca aceasta (sau încă vri-o doi nebuni ca tine), iar cei mai mulţi (oamenii normali) consideră contrariul
Ceziceu la Mar 4, 2010
@dumitru, well, si daca un barbat e impotent ori femeia e sterila, ei nu pot face o familie caci nu sunt apti de copii. Ei sunt nenormali? Sunt monstri?
Ceziceu la Mar 4, 2010
@dumitru, si daca ne mutam in Iran unde “normalii” sunt absolut majoritarii, ap de ce sa nu adoptam legile biblice: de ex omorarea cu pietre a inselatului, taierea manii pentru furt, limbii pentru barfit …
dumitru la Mar 4, 2010
@Ceziceu, nici de cum, aşa e viaţa. dar nici nu înseamnă că trebuie să devină homosexuali sau lesbiene.
dumitru la Mar 4, 2010
@Ceziceu, cezici tu, seamănă mult cu ceea ce argumenta-i în articol “Ah da, ăsta e un iubit argument al homofobilor…”. noi nu ne-am născut în Iran, dacă avea să ne fi născut, aşa şi era să fie. apropos, nu sunt înpotriva tăerii mîinii pentru cei care fură
enervant la Mar 4, 2010
Omule, te obligă cineva să locuieşti cu un homosexual împreună? Parcă ţi-am spus că mă dezguşti. Deci nu văd de ce ţi-ai băga nasul unde nu-ţi fierbe oala.
Chiar, oare nu tre’ să fii debil la cap ca să crezi în poveşti, minuni, miracole, fie ele şi religioase?
dumitru la Mar 4, 2010
@enervant, caută-ţi alt site unde să faci declaraţii de dragoste, dar nu aici. apropos, ai devenit cam iritat şi enervant
Ceziceu la Mar 4, 2010
@dumitru, dar nici nu trebuie, nu stiu cum ai facut aceasta deducere.
eu m+am legat de aceasta parte a cuvintelor tale
î-mi sunt urîţi la suflet aceşti oameni. nu văd grăuntele societăţii – familia
si atunci cei ce nu pot procrea , tot ii vei uri? de ce nu aplici “asa e viata” si pt homosexuali?
Ceziceu la Mar 4, 2010
@dumitru, el nu cauta dragoste aici. Dumitru, blin, nu ataca persoana, ci idea!
dumitru la Mar 4, 2010
@Ceziceu, sorry pentru ambii, nu se va mai repeta
LLL la Mar 5, 2010
ceziciTU, nu prea stiu de unde sa ma apuc sa comentez – dat fiind faptul ca in ultimii 6 ani traiesc in societati in care gay-ii sunt parte a societatii, am vazut nu un singur gay-pride si am nu un singur foarte bun cunoscut gay – e dificil sa comentez.
Sincer, argumentele pe care le-ai adus mai sus nici nu sunt argumente. acestea sunt chestii evidente. Insa imi dau seama ca in Moldova (si Rusia, si alte tari ale blocului post-sovietic si nu numai, dar ma refer la anume blocul nostru, ca suntem atit de aproape de o lume practic opusa noua – aka Europa) oamenii inca sunt la faza in care lucrurile astea se exploreaza prin obvious statements brought as arguments. asta e. totul va veni cu timpul.
LLL la Mar 5, 2010
PS: super ca blogul tau trimite e-mail cind tu faci reply la commentul meu. o suta de ani nu mai era sa stiu de altfel…
IonSurdu la Mar 5, 2010
@Ceziceu,
Olga, eu n-am spus că exemplul descris de tine e normal (şi cred că nici n-am dat de înţeles asta).
Paul Hodorogea la Mar 5, 2010
“Respectiv pe blog au apărut reacţii printre care şi unul creştin…”
printre care şi UNA creştină
sau printre care şi una de la un creştin..
profiler la Mar 6, 2010
@Ceziceu, achtung!
Disperatul la Mar 6, 2010
@nikanteresant, Deci stai sa ma prind si eu, daca manifest indiferenta fata de cei gay inseamna ca ma gasesc un pic in astia si nu sunt sigur de masculinitatea mea?
(citat direct)
E cel mai frumos lucru care mi l-a spus vre-o data cineva, iesim la un suc? xD
nikanteresant la Mar 7, 2010
@Disperatul,
Din contra,m-am referit ca atitudinea ta e corecta,si ca anume asa se comporta un barbat sigur in masculinitatea sa – INDIFERENT.
Iar persoanele care se regasesc un pic in homosexuali(chiar daca nu arata acest lucru),care nu sunt siguri in masculinitatea personala – au o atitudine extrem de negativa fata de gay (asa se spunea in articolul pe care l-am citit))
Asa ca disperatul,stai linistit
nu am zis nimic rau despre tine…ci dimpotriva,asa ca
Curbet Alexandru la Mar 7, 2010
enervant a atacat persoane şi nu a fost apostrofat, e cumva un drept acordat homosexualilor aici ?
Ceziceu la Mar 7, 2010
@Curbet Alexandru, nu, a injura e un drept al tuturor.
Ceziceu la Mar 7, 2010
@LLL, well, cam asta e. cei mai multi de aici nici nu stiu ce e un gay, cum arata sau gandeste, dar are o multime de prejudecati despre ei. Cunosc un barbat infocat homofob, dar dupa ce a studiat 2 ani in EUuropa, s/a convins ca tot ce i/am tot zis nu e bullshit si astfel a ajuns sa isi schimbe totalmente atitudinea fata de ei…