Despre bărb… bădărani
Ascult pe furate şi nu numai părerile diferitor bărbaţi despre femei : “Ooo, asta e 9 din 10!”. Mai trece una pe lângă ei şi hai să o discute; “Asta cam îi de 7 , dar din spate o sa meargă”, iar uneori până la aceea că aud “Cu 100 de grame se poate de f***t”.
Nici nu zic de internet unde se simt ca la ei în garsonieră cu o bere în mâină şi alta la centură şi se exprima liber în expresii de tipul “i-aş trage-o”, “măă, ce gură lucrătoare are…” şi alte aiureli. DAR!!! când dau de nişte femei obişnuite, frumuşele, cu figură cu tot, dar fără fotoşop (dacă sunt poze), machiate normal sau chiar deloc, încep crispaţi a se văicări de “ce fel urâţenii sunt astea??”. DA băieţi, uitaţi-vă la mai mult porno, aveţi de unde să luaţi cu caldarea bunătăţi de stereotipuri!
Wăi lăbăgiilor, wăi rataţilor, mulţi din voi nu au şansa nici de o femeie de aia “simplă”, dar vreţi fotomodele. Wăi, burţilor sau slăbănogilor, înainte să aşteptaţi o sexualitate de la femeie, uitaţi-vă în oglindă. Better! uitaţi-vă în cap şi suflet – aveţi ceva acolo??? Cineva cu cap pe umeri va pricepe că fericirea nu e în frumuseţea perfectă, ci în relaţia perfectă! Umblaţi după femei BUNE şi apoi vă jăluiţi că îs curve, că îs alintate, că vor bani… Wăi, da’ voi ce daţi?? Bani? ap nu aşteptaţi altceva – doar asta vă e singura ofertă. Gigolo de doi bani cu ego umflat şi prestaţie de zero!
Alintături ce sunteţi, vă e bine cu femei non-stop pe tocuri? Aveţi noroc de proaste. Dar vă vine timpul – se educă o generaţie de femei care îşi ştiu valoarea. Şi nu e vorba despre femenism (amuş or să sară cu vorba, şi ah, ca is frustrata..), ci de simplă, dar importantă demnitate umană!
Vreţi să vă simţiţi bărbaţi? Când o să pricepeţi că lumea nu se învârte în jurul penisului voastru, veţi avea parte şi de femenitate!
- Religia în şcoli - oare? 88 comment(s)
- Stereotipul parental 78 comment(s)
- Masturbare la tricolor 58 comment(s)
- Hai să vorbim despre bărbaţi! 57 comment(s)
- Ce dorim noi, femeile? 52 comment(s)
- Sexul ca armă 44 comment(s)
- Iarăşi despre discriminarea homosexualilor 43 comment(s)
- Este sau nu Twitterul un chat? 41 comment(s)
- Cerceluşi hand-made 35 comment(s)
- Copiii şi sexualitatea 34 comment(s)




http://blogosfera.md/
117 Comentarii la “Despre bărb… bădărani”
C&C la Oct 20, 2009
eu zic ca e “feminism”
barbatii is de toate tipurile, la fel ca si femeile.faza asta cu notarea si nu stiu mai ce e uneori asa, just for fun sau, ma rog,ca intre baieti, nimic serios, se intimpla uneori si la fete
in rest, e o chestie de educatie si, de ce nu, inteligenta. iar intr-o societate cum e la noi, ce altceva poate sa fie decat ignoranta si prostie in masa. dar sa nu generalizam, sunt si exceptii.
dar in fine, chiar te-ai aprins rau
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:19
@C&C, just for fun care, pentru unii, dureaza ani de randul, iar limbajul corpului mai ca nu explodeaza de atata inchipuire de dat din fund.
Nu generalizez, am vorbit doar despre o categorie de barbati tampiti
[Citează]
amit zice:
January 4th, 2010 la 23:29
@Ceziceu, răspunsul e în “De ce iubim femeile” de Cărtărescu… Așa că tot ce se face în viața asta e din dragoste (unii pentru creierii coborâți sub centură, cică e mai cald acolo, iar alții din simplul motiv că iubesc).
[Citează]
Ceziceu zice:
January 4th, 2010 la 23:33
@amit, am scris si un fel de “de ce iubim barbatii” ca sa nu crezi ca doar ii blamez
http://ceziceu.ziarulstrazii.com/ce-dorim-noi-femeile-38.html
[Citează]
Analize False la Oct 21, 2009
“Wăi lăbăgiilor, wăi rataţilor, mulţi din voi nu au şansa nici de o femeie de aia “simplă”, dar vreţi fotomodele.” – din cauza asta s-au inventat papusi gonflabile. Unii mai fac si cu animale cum ar fi oi.
“Wăi, burţilor sau slăbănogilor, înainte să aşteptaţi o sexualitate de la femeie, uitaţi-vă în oglindă.” – sunt total deacord.
“Cineva cu cap pe umeri va pricepe că fericirea nu e în frumuseţea perfectă, ci în relaţia perfectă!” – depinde sunt unii care vor o femeie doar pe o noapte si aceasta noapte il face fericit. Deci fiecare cu gusturile lui.
“Umblaţi după femei BUNE şi apoi vă jăluiţi că îs curve, că îs alintate, că vor bani… Wăi, da’ voi ce daţi??” – as rectifa: barbatii le alinta, si barbatii le dua bani. Deci solutia e ca barbatii sa nu le alinte si ca barbatii sa nu le dea bani.
“Gigolo de doi bani cu ego umflat şi prestaţie de zero!” – sunt si de astia, dar nu toti. Dar stii cum el are bani el e cumparatorul. Pina la urma depinde de femeie daca se lasa vinduta sau nu.
“Alintături ce sunteţi, vă e bine cu femei non-stop pe tocuri? Aveţi noroc de proaste. Dar vă vine timpul – se educă o generaţie de femei care îşi ştiu valoarea.” – iti spun cinstit ca femeile pe tocuri isi stiu foarte bine valoare. Ei stiu cum sa extraga toti ce pot din barbat, folosind un singur instrument cum ar fi frumusetea. Mai rau e pentru femeile urite si mindre. Iata asa tipuri ramin singure toata viata si probabil fara ceva dividente.
Concluzia e ca trebuie sa folosesti tot ce ai la indemina pentru ati ajunge scopurile.
P.S. Interesant articol.
[Citează]
CRISTINA zice:
October 21st, 2009 la 10:32
“Mai rău e pentru femeile urâte şi mândre” – perfect de acord
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:28
@Analize False,
nnna, cele mai multe femei poarta tocuri pentru ca asa trebuie si deloc de dragu’ vanatorii. La fel ca si imbracamintea. Cei si cele mai multe nu pot adopta un al stil vestimentar decat ala considerat “normal”
[Citează]
Analize False zice:
October 21st, 2009 la 21:55
@Ceziceu, Eu unica nu inteleg, de ce incerci tu sa impui stilul tau de viata asupra restul persoanelor. Eu inteleg ca esti profesor de informatica, si ca studiezi fizica, dar inseamna ca stilul tau e corect, sau stilul care merita urmat.
[Citează]
Analize False zice:
October 21st, 2009 la 21:56
@Analize False,
“…dar inseamna…” – dar asta nu inseamna
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 22:22
@Analize False, opa, esti fetita !!!
serios, eu nu impun nicun stil vestimentar,
pur si simplu , e vorba de niste norme vestimentare care ar putea fi respectate. That’s all!
Anyway, eu nu pun stampile oamenilor cu care contactez (ce frumusete de cacofonie
), tind sa ii cunosc si sa i le interpretez personalitatea acestora, nu imbracamintea
[Citează]
alex27 la Oct 21, 2009
sorry pt comment, dar eu zic ca articolul de mai sus e super stereotipizat…
se iau doua uscaturi si acuzi toata padurea… si apoi cum se mai poate sa gasesti un barbat normal…daca din start este badaran…
olea…sa vezi ce e in america…daca zici ca caricaturile alea din Moldova care se cred “crutyie” is badarani…atunci sunt floricele…
eu nu stiu cum te-ai simti tu, ca moldoveanca, triand intr-un campus de americani…
mie ca deobicei imi plac pozele din articol….in rest vad articolul doar pentru raiting..sau ceva ce sa umple spatiu de aci…
nu sunt dur…insa recunosc stilul din articol… si nu vreau so iai pe calea asta… “pe calea ce’ai deschis, n’oi merge niciodata, caci tu esti vie, si ea e mort, si ochiul ei m’a'ngheata”
[Citează]
Ruxanda zice:
October 21st, 2009 la 05:26
@alex27,
Hmmm, Alex… sunt intrigata – cum anume ar trebui sa ma simt eu, ca moldoveanca, intr-un campus american?
[Citează]
alex27 zice:
October 21st, 2009 la 05:28
@Ruxanda,
mandra de barbatii si baietii din moldova….
[Citează]
Ruxanda zice:
October 21st, 2009 la 06:09
@alex27,
Hmm, iata ca sunt intr-un campus american si nu ma simt brusc mai mandra de moldoveni (daca e sa-i compar cu americanii).
Eu ma simt, ca intotdeauna, mandra de UNII moldoveni :p
Ah da, si tre’ sa recunosti ca barbatii americani sunt mult mai relaxati in criteriile lor pentru look-ul de zi cu zi al femeilor de aici.
[Citează]
fermoar zice:
October 21st, 2009 la 13:19
@Ruxanda,
Sa nu generalizam. Depinde de stat, de individ si etica lui, si mai depinde si de TINE.
Nu m-am simtit niciodata ‘violata moral’ in compania barbatilor americani. Ba din contra, plasata mai presus ca miss usa-iste.
Cat despre articlo,
Ceziceu,
fiecare tara cu uscaciunile ei.
E adevarat ca Moldova le are mai multe,
insa sa observam si partea femeilor din MD aici. Felul de a se impune in fata unui barbat, respectul pe care il cere, modul de a se comporta si motivele din care sunt ‘intitulate’ atat de solem.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:35
@fermoar, eu cer un sungur lucru – sa nu fiu privita ca sac placut de scurs sperma
Si da, ai dreptate, unele femeile nu is mai “bune” ca acesti specimeni
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:32
@alex27, nu toti barbatii sunt badarani.
si nu articolul e stereotipizat, ci acesti barbati
. Dar cunosc o multime de oameni cum-se-cade , prietenia carora o pretuiesc
Daca articolul provoaca discutii, nu de aia ca l-am facut pentru rating, ci pentru ca reprezinta o rana a societatii lecuirea careia intotdeauna doare.
[Citează]
alex27 zice:
October 21st, 2009 la 22:48
@Ceziceu,
si totusi cand te referi la barbati in articol…vorbesti la modul general…si lasi locu de de cateva exceptii…dar sati zic….barbatii buni nu sunt exceptii si nu treb priviti ca exceptii ci ca regula…iar uscaturile la exceptii…
uite de aici vine toata atitudinea si perspectiva
[Citează]
Ruxanda la Oct 21, 2009
Uuu… I feel your pain, sis!
Si chiar ai dreptate – majoritatea barbatilor moldoveni sunt alintati. Heh, as vrea eu sa vad cum ar reactiona ei la fetele americane, care se machiaza doar in weekend-uri si care vin in costume sportive (sau chiar in pijamale) la perechi
In fine, e totusi bine ca exista astfel de badarani pe lumea asta. Doar tre’ cineva sa se imperecheze cu fufele materialiste, nu-i asa?
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:37
@Ruxanda, uof, alintati rau. Soacra mica a scris un articol foarte bune despre viziunile de frumusetilor ai moldovenilor http://soacramica.ladyclub.md/?p=1163&cpage=3
[Citează]
Alina Timotin la Oct 21, 2009
Mi-a placut foarte mult. Mi-am amintit de pipaitul prin transportul puplic, claxonatul, suieraturi, etc.
Chiar am zimbit cu pofta la unele paragrafe.
E advarat ca sunt multe alintaturi, doar ca nu toti sunt asa. Oricum postarea mi-a creat asa o dispozitie buuuuuna
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:38
@Alina Timotin, uof, multam, sa nu sa se jaluie aicea de solidaritate femenina aicea
[Citează]
Nenormalul la Oct 21, 2009
“Dar vă vine timpul – se educă o generaţie de femei care îşi ştiu valoarea.”
:fool:
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 10:27
@Nenormalul,
eu ma uit in fiece zi pe strada si vad tot mai putine “femei care îşi ştiu valoarea”
[Citează]
nicu la Oct 21, 2009
ooo eu imi imaginez
generatiile de femei educate care isi stiu valoare marsaluiesc sub muzica de Ada Milea pe drumurile Chisinaului si arunca cu apilsini in idiotii de barbati moldoveni
intre timp din UE se aduc specimene ideale, pentru insamantare, iar dupa ce procesul e finisat acestia sunt transformati in cantareti de estrada si forbalisti
[Citează]
Radu la Oct 21, 2009
Deamu şi mi-am imaginat cum vor arăta femeile peste ceva timp… something like this:
şi care nici nu se vor uita la bărbaţi.
P.S.: Păi dacă femeile singur încearcă prin diferite metode de a ne atrage atenţia: chiloţii afară, pantaloni strict pe buci, fustiţe care nici nu pot fi numite fustiţe, decolteuri decoltase, etc!
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:41
@Radu, daca suntem istete asta nu inseamna ca nu ne vor placea barbatii :heart: . Principalu’ sa stiti sa tineti canele in lasa
[Citează]
Radu zice:
October 21st, 2009 la 19:52
@Ceziceu, de parcă vouă nu vă place să fiţi în mijlocul atenţiei, să vă facem cu ochiul
, ori cînd sunteţi agăţate de către un gentleman (poate nu tu anume, fiindcă ai prieten
)
p.s.: sunt o bună parte de fete, care abia aceasta şi aşteaptă – de a fi agăţate de băieţi şi duse pe o noapte la distracţie!
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 20:01
@Radu, astea is disperate (dupa confirmarea frumusetii in care ele nu cred). Nafig voua niste complexate? Dupa un sex asa femei se ataseaza de voi ca lipitoarele caci o sa mai vreie confirmarea a cat de “speciale” is ele {in fusta scurta, machiaj strident…} ori in patul altcuiva care o sa o faca mai bine ca voi :lool: .
[Citează]
Radu zice:
October 21st, 2009 la 20:03
@Ceziceu, din nou generalizezi… ceea ce nu este bine
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 20:05
@Radu, iar tu nu ai generalizat mai sus?
[Citează]
Radu zice:
October 21st, 2009 la 20:07
@Ceziceu, nu
iată citatul: “p.s.: sunt o bună parte de fete, care abia aceasta şi aşteaptă…”
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 22:24
@Radu, eu nu de ps. mentionam, ci de prima parte a comentariului.
ps. e corect
[Citează]
Iulia zice:
October 23rd, 2009 la 10:57
@Radu, Radu, unde exista cerere va exista neaparat si oferta In cazul d efata e greu de spus ce e prima cererea sau oferta. Exista totusi multe femeii disperate
[Citează]
Paul Hodorogea la Oct 21, 2009
Sunt interesat să ştiu de unde a venit inspiraţia

Şi nu mi-a plăcut asta cu “wăi” – aproape ca o moldoveancă adevărată (vezi comentariile mele anterioare)
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:42
@Paul Hodorogea, da romanii nu zic “wai” ?
[Citează]
Cristina Vicol zice:
October 21st, 2009 la 19:57
ei zic “băi”
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 22:26
@Cristina Vicol, iar eu stiu de un roman ce zice “mai” (cu diacritice) :lool:
[Citează]
Adrian la Oct 21, 2009
Totul ce ai scris, totul e corect, totul e real, asa si este, DAR, trebuia macar sa dai o “sansa” cu un mic mic “p.s.”, si sa mentionezi acolo, ca e luat la general, si nu se refera la toti, caci sunt si exceptii in cazul dat. Da, stiu ca mai bine ar suna sa fie exceptii pe cele care tu le-ai inclus in articol, dar asta e…
p.s. nu nu-mi plac mie fete pe tocuri
aaaa, da este posibil un articolas despre fetele care vin din sat la oras si se imbraca cums e imbraca, vorbesc cum vorbesc prin troleuri si in genere, sunt exceptii…
da, eu vad alb negru
, urit e cuvintul CURcubeu
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:43
@Adrian, credeam ca se subintelege ca nu e vorba despre toti barbatii
sa scriu despre fete? cand mi-a veni inspiratia
[Citează]
Paul Hodorogea zice:
October 22nd, 2009 la 03:00
@Adrian,
da mie au inceput sa-mi placă fetele pe tocuri
e elegant, mai ales daca e adevărat cum zic ele “nouă CHIAR ne e comod”
Evident, nu in halul in care se poartă incălţăminte pe toc 24 din 24, aşa cum e scris in postarea de mai sus.
[Citează]
neagaoleg la Oct 21, 2009
@Ceziceu excitant articol, ai descris realitatea foarte detaliat, consider ca pentru majoritatea domnitelor si barbatii netul este un mediu foarte comfortabil pentru a intretine relatii sufleteshti, iar cele fizice au o prioritate secundara si uneori poti sa le solutinez si singurel.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:46
@neagaoleg, tot e bine si normal, znaiem i proshli .
[Citează]
Dumitru la Oct 21, 2009
Prea subiectiv articolul, desi nu neg anumite idei expuse. Mesajul a fost prea general si fiind sincer, ne-ai ofensat. Suporta consecintele
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:47
@Dumitru, subiectiv ca e blog personal
. General – nu, e doar despre o categorie de barbati. Te simti cu musca pe caciula?
[Citează]
posmotrel la Oct 21, 2009
“Alintături ce sunteţi, vă e bine cu femei non-stop pe tocuri? Aveţi noroc de proaste. Dar vă vine timpul – se educă o generaţie de femei care îşi ştiu valoarea.”
Adica, n-or mai fi femei pe tocuri? Trist. Mai tundeți-vă chilug toate.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:51
@posmotrel, iaca na, credeam ca o sa pricepi – tocurile is doar un simbol.
Doar ca unele exagereaza
nu le interzic , caci de altfel ce ma faci cu pantofiorii mei ?
[Citează]
octav la Oct 21, 2009
d-aia am auzit ca prostitutia infloreste in chisinau.
acest tip de barbati (la forma sa extrema) ajung sa poate avea relatii doar cu prostituate.
am zis la forma extrema pentru ca perrversitatea este ceva normal la barbati in discutii, noi nu o judecam asa de aspru. e doar un fel de small talk
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:52
@octav, small talk care pentru e un stil de viata
n-am prea intalnit barbati care sa discute o carte.. nu e bun de small talk? :lool:
[Citează]
Ymeurel la Oct 21, 2009
Nu inteleg de ce unii se simt ofensati dupa lectura acestui articol. Se spune clar, el nu este despre barbati ci despre badarani. Nu exista exceptii, un badaran e badaran prin definitie.
E interesant ca acum citeva zile am discutat intrebarea asta cu mama. Eu vad lucrurile in felul urmator – e o problema de cerere si de oferta.
Da, exista porci, dar exista si oi care se imbraca\poarta asa incit sa le placa acelor porci.
Sa spui ca baietii normali nu se gasesc deloc pe rafturi… fals. Exista de acestia si ei nu sunt putini. Trebuie doar sa cauti.
Existenta porcilor si oilor ma intristeaza pentru ca imi dau seama ca societatea noastra mai are mult timp pina cind va deveni una moderna si sanatoasa. Dar vestea buna e ca in asa fel e foarte usor sa filrezi oile si porcii.
Incerc sa extrag macar ceva din toata situatia asta (-:
Vreau sa evidentiez un fapt, problema nu e doar in badarani (care reprezinta “cererea”) dar si in fete care sunt asa cum le place lor (asta e “oferta”).
Atit timp cit exista oferta, se va gasi macar unul care va “cere” (pentru ca ii lene sa caute mai bine, “because I can”, “why not?”, etc).
Atit timp cit exista cerere, se vor gasi si oi disperate fara incredere in sine care vor decide ca strategia optimala e sa se conformeze cu cerintele porcilor.
Unicul mod de a lupta cu asta e sa nu fii ca ei. Doar nu-i putem extermina, nu? :cranky:
Pentru efect sporit: discuta despre asta cu prietenii si cunostintele, investeste resurse in educatia societatii.
Note: no pig or sheep was harmed while this message was crafted. Any similarity is a pure coincidence.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:53
@Ymeurel, multumesc
[Citează]
atravedilun la Oct 21, 2009
un titlu de articol in oglinda – despre fem… pitzipoance.
apanajul mediocritatii este generalizarea.
persoanele de fatza se exclud. normal.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:55
@atravedilun, scrie despre pitzipoance
chiar ma intreb, chiar e posibil de evitat generalizare cand se vorbeste despre acei milioane de barbati care se inscriu in cele scrise mai sus? Hmm, deci demografia nu e deprate de astrologie
[Citează]
atravedilun zice:
October 21st, 2009 la 20:07
@Ceziceu,
am sa fiu “badaran” in mod intentionat – i-ai numarat cu manutzele tale si ai ajuns la cifra cu 6 zerouri?
daca voi scrie despre pitzipoance, si nu vad de ce nu asi face-o, cu sigurantza nu mi-asi permite sa fac substitutie intre notiunea respectiva si cea de femeie.
de ce oare le e asa de greu oamenilor sa recunoasca faptul ca uneori o mai iau pe aratura. ma refer si la definitzia “adevaratzilor”.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 20:15
@atravedilun, nu esti badaran
. am spus milioane nu de aia ca toti din RM is asa, ci pur si simplu am largit teritoriul de populare al acestor specii si in alte zone geografice
.
Cum am si spus in alte comentarii, sunt o multime de barbati buni pe care ii voi aprecia mereu
, iar titlul “despre barb… badarani” a fost scris special in scopul de a evita generalizarea.
[Citează]
atravedilun zice:
October 21st, 2009 la 20:30
@Ceziceu,
am inteles.
tre sa recunosc – la inceput am gandit asa: autorul a vrut sa scrie un articol despre barbati dupa care s-a gandit s-a bage pe aia dreapta – vse muzhciny svo… -) si i-a iesit “despre badarani”.
acum inteleg ca de fapt ai vrut sa eviti sa generalizezi si doar ai micsorat aria de la barbati la cei dintre ei care sunt badarani.
ce ti-e si cu sensurile astea lingvistice care pot naste un razboi? -).
[Citează]
Lupul sur la Oct 21, 2009
Daca nu te-ai uitat linkul pe care l-am postat eu in ultimul articol… Daca il vedeai, erai mai vesela.
[Citează]
Soacra Mica la Oct 21, 2009
Ia da sa zic si eu ceva, parca se cere
Mai in scurt eu decretez asa
Multe femei se pozitioneaza singure-singurele in calitate “marfa”. Prin felul lor de a se purta, a se imbraca si de a reactiona. Daca le place de cel care le acosteaza – e bine, daca nu – ap’ repede striga ca-s victime.
Pe mine ma rupe uneori mentalitatea: ma imbrac si ma port ca o curva, dar vreu sa ma tratati ca pe o lady!
Bun, din fericire, constat ca se schimba mentalitatea asta. Asa imi pare, cel putin.
P.S. Da de dezbatut tema trebe. Din cand in cand.
[Citează]
C&C zice:
October 21st, 2009 la 19:16
in sfarsit un comentariu expus la rece
E un soi de stereotipizare aici, cum ar fi faptul ca frumusetea nu este compatibila cu inteligenta. A nu se incurca feminismul cu feminitatea, care cred ca e un atuu obligatoriu al oricarei femei, indiferent de cum se imbraca.
este cauza si efect si nimic mai mult. plus ca nu inteleg de ce toti au inceput sa ia o atitudine atat de negativa fata de tocuri, etc, cand de fapt totul tine de bun gust, estetic si minte. Daca porti tocuri nu e neaparat sa-ti arzi neuronii
Sper sa fiu corect inteleasa. Sunt de acord cu o mare parte din cele expuse. Insa ambele parti poarta raspundere.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:22
@C&C, tocurile sunt expuse doar ca un simbol al femenitatii (care din pacate este folosit exagerat de unele femei).
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 19:58
@Soacra Mica, ce e drept ii drept. asta din plin e descris prin articolele din blogul tau.
ps. serios, ai face o selectie de articole pentru a
forma o carte (poate electronica) a ta ? sunt sigura ca s-ar lua ca panea calda! :heart:
[Citează]
Lupul sur zice:
October 22nd, 2009 la 08:12
@Soacra Mica, Eu nu-s de acord. Sau poate doar partial. Pentru ca sunt impotriva tendintei de a da vina pe femei in toate situatiile, chipurile, singura e de vina. A fost violata – a nefig tut hoditi, o sarcina neasteptata – pai ii proasta s.a.m.d. Nu vad responsabilitatea barbatilor. Unde-i???
Si chestia asta – “ma imbrac si ma port ca o curva” este 1) foarte relativa si 2) se incurajeaza de glamour media. Apropo, un dress code la serviciu ar preveni foarte multe probleme.
[Citează]
Deem3n zice:
October 23rd, 2009 la 22:18
@Lupul sur, >>A fost violata – a nefig tut hoditi, o sarcina neasteptata – pai ii proasta s.a.m.d. Nu vad responsabilitatea barbatilor. Unde-i???
Nu ai inteles axioma vietii: femeile aleg pentru ca au o singura shansa.
Daca ea greseste, e singura vinovata ca si-a irosit sansa.
[Citează]
Lupul sur zice:
October 25th, 2009 la 11:26
@Deem3n, Aceea este axioma vietii biologice. In biologie, la unele specii, 95 la suta din masculi nu au in general nici o sansa. 5% asigura toata reproducerea.
Asta ca fapt divers.
Noi nu traim dupa regulile wildului, nu?
[Citează]
Deem3n zice:
October 30th, 2009 la 14:30
@Lupul sur
>Noi nu traim dupa regulile wildului, nu?
Nu, insa comportamentul oamenilor poate fi inteles daca se proiecteaza asupra regulilor wildului
[Citează]
ice la Oct 21, 2009
Stateam la un ceai cu un amic.Deodata incepe sa faca un comentariu asupra chelneritei care s-a apropiat pentru a ne deservi.Despre sanii si butra ce-i iesea de sub maiou.
Si primul gand care mi-a venit era,ce badaran de barbat mai esti. :fool:
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 20:18
@ice, mde…
nu neg, a fost o vreme cand discutam umar la umar asa “teme” si era fun! dar… m-am plictisit
. acum ma irita
, mi se par de prost gust asa small talk.
[Citează]
Cristina Vicol la Oct 21, 2009
“Pe mine ma rupe uneori mentalitatea: ma imbrac si ma port ca o curva, dar vreu sa ma tratati ca pe o lady!” – ţi-a ieşit un sfânt din gură, Soacră Mică!
Or’, sincer nu înţeleg de ce s-ar lamenta o fată la locul ei, cu picioarele pe pământ, pe tocuri sau nu, de atitudine incorectă a bărbaţilor faţă de ea. Dacă nu scoţi bichinii la soare, dacă fusta acoperă chiloţeii şi dacă pupilele se zăresc de după rimel, nu văd de ce bărbaţii te-ar percepe altfel decât vrei tu să te perceapă!
Şi, în general, bărbaţii sunt fiinţe cu raţiune totuşi. Eu cred că ei percep foarte bine signalele femeilor. Şi de felul cum suntem apreciate de către ei suntem direct responsabile.
Unele aspecte ale postării tale au redat perfect şi gândurile mele, că strigam în mine: DA! CORECT! DA EU CE ZIC???
Dar, în linii mari, cred că trec de partea bărbaţilor. Deşi ne place nouă să fim victime (a se citi “jărtvi”), am impresia că mai victime sunt bărbaţii, care sunt supuşi zilnic încercării de a vedea în noi personalitatea, în timp ce noi le arătăm fundul şi pieptul…
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 22:36
@Cristina Vicol, desigur ai dreptate
, femeia de multe ori e vinovata,dar aminteste-ti de Malena…
[Citează]
Cristina Vicol zice:
October 21st, 2009 la 22:50
@Ceziceu, hmmm…. nu sunt sigură că exemplul Malenei e relevant aici…
Ea provoca… O făcea intenţionat… E clar că nu a meritat categoric ceea ce i-au făcut urâtele şi hidoasele la chip şi suflet, dar la sigur a meritat să fie privită, apreciată şi dezbrăcată din priviri de către bărbaţi.. Iar noi despre asta vorbeam aici, nu?
[Citează]
Ceziceu zice:
October 23rd, 2009 la 17:40
@Cristina Vicol, ea incepuse sa provoace doar cand cand intrase in criza financiara. Barbatii o doreau si inainte, fiind cuminte , trecand cu ochii in pamant prini sat.. :negative:
[Citează]
Lupul sur zice:
October 22nd, 2009 la 08:14
@Ceziceu, Da hai sa ne amintim si de Pretty Woman atunci.
Si de multe alte filme in care se idealizeaza lucruri care nu ar trebui de fapt idealizate.
[Citează]
Lupul sur zice:
October 22nd, 2009 la 08:25
@Lupul sur, Chiar mi-i interesant ce credeti, eroina lui Roberts a meritat sa fie agresata de tipul cela, dupa ce i-a aflat meseria? Sau ea trebuia tratata ca o doamna?
[Citează]
Paul Hodorogea zice:
October 22nd, 2009 la 16:53
@Lupul sur, şi cine decide care lucruri ar trebui sau nu idealizate?
[Citează]
Lupul sur zice:
October 22nd, 2009 la 21:23
Paul, autorul decide. Dar el poarta si o oarecare responsabilitate pentru ceea ce “seamana” in capetele oamenilor. Daca el impreuna cu altii, romantizeaza lucruri periculoase, lumea pe urma arata foarte …grotesc. Ca doar oamenii imita… in majoritate. Ori nu?
[Citează]
Andrei la Oct 21, 2009
Se spun multe de catre noi barbatii despre voi femeile si invers probabil!. Un lucru stiu cert, ca cind femeia mea e suparata – ea imi aduce multe argumente cit de timpit sunt eu, iar cind e satisfacuta de mine si mai ales sexual – eu sunt un idol p/u ea!. Daca exista iubire totul ar trebuisa fie in – echilibru!. Si astfel de tema nu ar fi discutata aici!
[Citează]
Chiril Tîşcic zice:
October 21st, 2009 la 22:22
@Andrei,
de acord, referitor la iubire care produce echilibrul. mai putin cu exemplele
[Citează]
Chiril Tîşcic zice:
October 21st, 2009 la 22:33
@Chiril Tîşcic, imi rectific/precizez pozitia totusi. Nu as fi de acord cu faptul ca doar iubirea produce echilibrul. As spune asa doar pentru a evidentia ca in afara de iubrire, mai trebuie multe eforturi, daca acestea nu au fost realizate pana ca sa ne nastem noi in societatea in care ne-am nascut. Dar pana la urma, revenim la aceeasi iubire, sau depinde cum o vedem. Adica daca esti gata sa faci anumite eforturi, atunci se prezuma ca – iubesti, nu? Si deci in sensul acesta sunt de acord cu ceea ce am spus ca nu sunt de acord
Iubirea poate face minuni. Amin.
[Citează]
Ceziceu zice:
October 21st, 2009 la 22:37
@Andrei, din cauza unor asa tampiti femeia ta poate fi in pericol
[Citează]
blonda la Oct 21, 2009
pricipalu’ ca esti intelegenta si femenina. asta e fermecator by itself.
[Citează]
Chiril Tîşcic la Oct 21, 2009
eu chiar cred ca e o problema foarte importanta. ca suntem saraci si ca tot vrem in UE – asta e rezultatul. dar problemele reale sunt in noi, asta vroiam sa zic. e o problema foarte delicata. dar pana la urma ea trebuie descifrata si inteleasa. cand cvasi totalitatea cuplurilor la tara traiesc inrtr-un patriarhat preistoric nu … avem de ce sa ne miram de macismul “soft” al barbatilor de la oras, fie el si capitala. e grav, e grav. iar in rezultat, avem o societate care “zboara” cu o singura aripa, care deseori sunt femeile. pentru ca barbatii au fost educati asa, alintati asa. dar si femeile sunt educate respectiv. mai in scurt nu-i echilibru, echilibru nu-i. nu bun, haideti dara, pa!
[Citează]
Chiril Tîşcic la Oct 21, 2009
PS : mai cred ca subiectul criticii la moldoveni, evocat recent de soacra mica si acesta evocat de tine aici, sunt cateva din subiectele-cheie din societatea noastra, care nu degeaba sunt tabu. deci ar mai fi si alte subiecte desigur, dar ele tot in jurul naturii noastre blajine se invartesc.. nu urmaresc atat de mult blogosfera md ca sa cunosc daca altcineva a mai evocat asa gen de probleme, dar mi-ar fi interesant sa aflu.. Succese in continuare!
[Citează]
alex27 la Oct 21, 2009
anyway…fiecare femeie isi are barbatul cel merita…si viceversa…
crezi ca eu de multe ori nu mam intrbat de ce fff bune prietene deale mele au boifrindzi porci..
de multe ori ma gandeam k e ceva in neregula cu mine… acum inteleg… porcii pot fi taiati de craciun…
[Citează]
Ceziceu zice:
October 23rd, 2009 la 19:47
@alex27, ai dreptate, doar animalele de aceeasi specie pot sa se imperecheze
[Citează]
Paul Hodorogea la Oct 22, 2009
şi, apropo, eu tot m-am simţit ofensat
şi, apropo, nu mi-ai răspuns la întrebarea cu inspiraţia, că asemenea valuri de idei emotive nu vin din nimic
[Citează]
ceziceu zice:
October 23rd, 2009 la 17:36
@Paul Hodorogea, ofensat? de ce, esti badaran?
.
tu esti inspiratia
:
[Citează]
Paul Hodorogea zice:
October 23rd, 2009 la 17:47
@ceziceu, perfect
[Citează]
Ceziceu zice:
October 23rd, 2009 la 18:52
@Paul Hodorogea,
[Citează]
Cristina Vicol zice:
October 23rd, 2009 la 20:10
@ceziceu, Paul nu este bădăran! În el vorbeşte acum solidaritatea masculină… sau poate alergia faţă de generalizări şi stereotipuri, dar nu e bădăran şi mă bat cu cine zice asta
[Citează]
Ceziceu zice:
October 23rd, 2009 la 20:46
@Cristina Vicol,
hai la bataie in namol
[Citează]
CRISTINA zice:
October 24th, 2009 la 09:50
@Ceziceu, bătaie zici?
da eu propun pace!
[Citează]
Ceziceu zice:
October 24th, 2009 la 19:15
@CRISTINA,
[Citează]
star77 la Oct 22, 2009
“Nici nu zic de internet unde se simt ca la ei în garsonieră cu o bere în mâină şi alta la centură şi se exprima liber în expresii de tipul “i-aş trage-o”, “măă, ce gură lucrătoare are…” şi alte aiureli. ”
Da bani de viagra astia au?
Ca de obicei impotentii numai asta fac, de o trag cu vorba…
[Citează]
Gindul MEU la Oct 25, 2009
Sunt deacord in totalitate cu ceea ce ai relatat in acest articol….
cel mai tare sunt deacord si imi place fraza:
“Umblaţi după femei BUNE şi apoi vă jăluiţi că îs curve”
[Citează]
Ceziceu zice:
October 25th, 2009 la 11:19
@Gindul MEU, Sorry, dar ai citit comentariile de mai sus? am scris minimum de 5 ori ca nu e vorba despre toti barbatii, ci doar de tampitii care au o viziune distorsionata despre femei
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:23
@Ceziceu,
nu inteleg replica ta?
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:25
@Ceziceu,
eu am inteles ca tu nu ai invedere pe toti barbatii….”dar pe foarte multi dintre ei”
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:26
@Ceziceu,
dar nu mam gindit ca asa repede….
tu miai spus ca ai in plan sa te faci roscata….
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:28
@Gindul MEU,
ops…
ceva am gresit cu smaylicurile acestea…..
[Citează]
Ceziceu zice:
October 25th, 2009 la 11:29
@Gindul MEU, semn de mai sus
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:36
@Ceziceu,
am gresit cu smaylicul cu floarea…..
[Citează]
Ceziceu zice:
October 25th, 2009 la 11:30
@Gindul MEU, roscat asa e un blond mai intunecat? stereotipuri?
[Citează]
Gindul MEU la Oct 25, 2009
mi-am adus aminte de un articol de al tau mai vechi, ceva de genul:
“Femeile si frumusetea sau sexualitatea”
Ideea acelui articol era ca Femeia trebue sa fie sexuala/frumoasa, si daca are aceasta calitate poate obtine TOTUL in viata.
…atunci tiam scris ca nu sunt deacord cu nimic din acel articol, nu crezi ca ce am spus eu atunci tu ai relatat acum in acest articol?
[Citează]
Ceziceu zice:
October 25th, 2009 la 11:28
@Gindul MEU, zici despre “Sexul ca arma?” asa femei au creier ca sa manipuleze stereotipurile si barbati mai mult sa mai putin destepti
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:41
@Ceziceu,
esti deacor ca te contrazici? sau nu?
indiferent au acele femei ceva in cap sau nu…, ele au aceleasi scopuri…. , doar ca acelea cu ceva creer mai “cret” tind la ceva mai bun si nu se multumesc cu farmituri….
dar in sens sunt aceleasi “lepadaturi” care vor o viata usoara pe spatele altcuiva…..
[Citează]
Gindul MEU zice:
October 25th, 2009 la 11:48
@Ceziceu,
ce inseamna p/u tine “sexul ca arma?”
p/u mine inseamna sa te folodesti de acest “sex”
p/u a obtine ceva (indiferent ce…), adica a te vinde……p/u ceva
[Citează]
Gindul Meu zice:
October 27th, 2009 la 16:58
@Gindul MEU,
unde este replica dvs. ?
dmnisoara buburuză vrede sau deja roşcată…
[Citează]
Ceziceu zice:
October 28th, 2009 la 19:29
@Gindul Meu, sunt , desi ocupata
. Taks, ca sa faci diferenta dintre aceste doua articole, tre sa intelegi ca Sexul ca arma e o reflectie, si deci nu ma caracterizeaza complet. (n-am eu tupeul acelor fete
) Acest articol in schimb e 102% din concentrat de buburuzza
[Citează]
profiler la Oct 28, 2009
ideea e ca… noi nu vrem de la femei decat sex. cu restul ne ispravim minunat si singuri – spalat (vivat Indesit, Samsung si Whirlpool), gatit (tot aia), curatzenie si alte alea. problema e ca nu poti face sex singur – e plictisitor, cel putin.
)?
si daca e asa – ce sa caut eu la o femeie decat semne sexuale primare (a se citi buci, tzitze, etc
si doar cand vine vorba de a face un copil (mai avem si noi instincte, dale-ash foc), atunci mai lasam de la noi…
P.S. nu am vazut in viatza mea o feminista satisfacuta sexual. toate-s frigide. una ca una
[Citează]
Adfreud la Oct 31, 2009
“barbatii moldoveni sunt niste inhibati, impotenti, alintati, care au prea multe femei din care sa aleaga, dar pina la urma aleg nu ceea ce trebuie”
(un barbat realizat, in virsta din md)
[Citează]
eucezic la Nov 3, 2009
Eu ce sa zic, barbatul tau e labagiu si nu te satisface
[Citează]
Deem3n zice:
November 8th, 2009 la 18:14
@eucezic dur, dar adevarat
[Citează]
Natalitza la Nov 6, 2009
foarte de acord cu postarea!!! este adevarul gol golutz,dar nu cuprinde 100%.Eu vad asha mai mult persoanele care nu au un lc de munka care le’ar lua timpu shi energia asta perversa….deal’de “Eu cu 2000 de lei nu lucrez,mai bine stau akasa”…
[Citează]
Disperatul la Nov 14, 2009
Mie mi se pare ca articolul e prea generalizat, e o mare greseala sa zici ca “barbatii nush ce…” asta daca te referi la toti barbatii – lucru care cu siguranta e gresit. Incearca sa privesti altfel … poate ca striga ofticatul din mine insa nu suntem toti asa
[Citează]
Ceziceu zice:
November 14th, 2009 la 19:58
@Disperatul, NU GENERALIZEZ. am spus asta de mai multe ori in comentarii de mai sus.
sorry, is disperata de atata repetitie
[Citează]
Disperatul la Nov 14, 2009
scuze insa la cite comentarii sunt …
[Citează]
Disperatul la Nov 14, 2009
Inca ceva poti sa-mi spui sau sa-mi dai scriptul de la zimbilici .. ca ii vreau si la mine pe blog
[Citează]