10 Strategii tâmpite de blogging

Postat la 03/01/2010 – 04:29

Blogheri mari, blogheri miciCare mulţi blogheri le fac şi care mă enervează ca cititor şi care mă întristează ori amuză ca blogher:

1. Nu te promovezi pe reţelele sociale.  Fă-ţi un cont pe Facebook şi  pe Twitter.  Bagă linkuri. Dar nu doar linkuri că cititorii o să te creadă spammer.
.
Am 400+ frienzi pe facebook şi 150 din ei sunt blogheri. Dar nu am observat să fiu inundată de articole. 2/3 din ei îs morţi, scriu o dată la 3 luni. Dar puţini din cei ce scriu ordonat, postează şi pe fb. De exemplu, la câte articole scrie Vitalie Braniste, mai nimic nu ajunge pe fb, dar si alea majoritatea is de pe twitter. Vitalie Spranceana foloseşte twitterul doar pentru a ne anunţa că are articole noi şi gata ciripeala.

.

2. Nu comunici. Nu discuţi cu comentatorii şi alţi blogheri. Nu schimbi nicio vorbă cu alţi oameni online.  Ori n-ai suflet, ori eşti un blog automat. Aici mai toţi blogherii chatuiesc fericiţi, mai puţin cei super-ocupaţi , de tipul lui Vitalie Esanu, Valeriu Tihai

.

3. Ai un design tâmpit la blog. Te rog, fără culori ţipătoare.  Fără header mare că nu se văd articolele după el [cei mai mulţi vizitatori nu fac scroll în jos].  Fără 30 de banere animate de publicitate ori ad-sense băgat aiurea. Fără sidebare-ruri umplute până la refuz, de 30km şi informaţii irelevante de tipul Rss-feed-ul blogurilor care îţi plac…

.Oo, aici sunt o mulţime de păcătoşi.  Oleg Brega are un header urât cu sine însuşi pixalizat, o multime de rss-uri in sidebar si “top clicuri” inutile. Oleg, sidebarurile îs făcute pentru a arăta informaţie utilă, nu pentru a băga în ele tot ce ai găsit în wordpress. Nu numai el suferă de acest sindrom.
.
Pe de alta parte, Neaga Oleg, are un blog curăţel, dar culorile temei sunt cam stridente. Violetul şi albastru deschis în combinaţie cu un font mărunţel cam face dureroasă citirea articolelor sale…
Blogul lui Goodcat generalmente nu se impacă deloc cu temperamentul său…

Nicolae Apostu are un header mare. I se iartă puţin pentru că a scăpat de fundalul negru şi imaginea e frumoasă, dar totuşi….

Blogul trebuie să fie curăţel, în culori calde sau  neutre, să fie uşor de citit  şi să arate cât mai multă informaţie dintr-o singură privire.  Desigur un design original e un plus, dar e optional.

De aia am si schimbat tema la blog, cel vechi era foarte clumsy. :]

.

4. Bagi “Read more” la toate articolele după 2 fraze scrise. “Read more” e un teaser, nu se bagă oriunde, el e folosit la articolele lungi. Ce sens are RM dacă după el găsesc încă 3 fraze de tipul “Sorry că nu am scris demult” .
.
Suferă de asta doi băieţi ai noştri , Kirpi4 si Paul [şi alţii sigur], dar ultimului i se iartă pentru că pare mai consistent [poate din cauza culorilor mai întunecate?], în timp ce la Kirpi4 e cam messy..

.

5. Foloseşti “Summary burner” în rss-feed , adica un “read more” la rss-feed.  Îşi are sensul, căci  din curiozitate vor intra pe blog, dar  dacă nu scrii interesant…. peste un timp cititorii nu vor intra deloc .  Cel puţin seteaza să apăra măcar vreo 400 caractere, oferă alegerea de a intra sau nu pe blogul tău
.
Aici fiecare al doilea blogher ii vinovat. Blonda de la drept, de ex vezi in imagine, care , pe deasupra si mai scrie rar.

.

6. Bagi video. Blogul tău nu e Youtube  şi videourile doar încarcă browserul aiurea si pur si simplu îţi vor inchide pagina.  Din când în când e ok, dar nu la fiecare postare.
.De asta abuzează de obicei blogherii începători. Ori neexperimentaţi, de ex blogul blogul Baltului [nici nu am ştiut de el până azi]

.

7. Nu citezi sursa. Nu scrii de unde ai luat imaginea ori textul. Trişezi. Cum să te respect? Iarasi, fiecare al doilea. Si ce e straniu, observatie proprie, cu cat e mai mare situl, cu atat mai multa isi permite sa uite sa puna linkul.

.

8. Nu bagi linkuri.  Către articole mai vechi, către blogheri, către contul tău twitter… Cititorul e lenos, nu va face o căutare să te afle despre ce vorbeşti. Nu va înţelege şi va ignora ceea ce ai scris. De ce ai scris atunci? Dar atentie, pune doar linkurile relevante.

Exemplu, acelasi Goodcat azi a zis ca are cont pe twitter, dar nu a pus link. Dupa observatia de azi dimineata, a pus totusi linkul.

.Problema cu sursa si linkurile o au multi blogheri…

.

9. Organizezi textul în mod tâmpit, adică scrii texte kilometrice, fără spaţii, fără paragrafe, fără de un bold care să indice ideile principale sau o imagine care să dizolve şi să învioreze textul… Cititorul fuge de texte care obosesc.

.De exemplul blogul Bitch in exemplul asta, mai ales ca e pe fundal roz. Acum scrie mai aerisit.

.

10. Nu ţii cont de psihologia umană.  Nu îl faci pe cititor curios, nu îl provoci, eşti acelaşi, nu oferi idei originale… multe chestii, descoperă singurel, fiecaruia dupa posibilitati si inteligenta.

.

Şi mai sunt o mulţime, dar există o excepţie -  dacă scrii interesant, ţi se iartă orice greşeală. :good:

Poate aveti si voi chestii care va irita la bloguri?

pic: http://reshade.com/user/krusty

Related Posts with Thumbnails
Dacă ţi-a plăcut ce ai citit, abonează-te la Rss RSS feed meu şi imparte prietenilor articolul pe Twitter Twitter   sau   Facebook Facebook !
  1. 72 Comentarii la “10 Strategii tâmpite de blogging”

  2. neagaoleg la Jan 3, 2010

    thx =), inca putin si aveai sa ma faci sa-mi revizuiesc blogul dupa cerintele sus mentionate,
    si inca ceva, imi apare intrebarea pentru tine ca blogger experimantat:
    pentru ce unoeri sa bagi imagini in articol care nu adauga informatie relevanata, doar de dragul ochiului, sau poate ceva nu inteleg

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @neagaoleg, imaginile nu sunt relevante, ai dreptate, dar face textul mai usor de citit, trage ochiul catre content. Il face mai usor de citit daca e mult. Sigur, daca imaginea e aleasa bine.

    [Citează]

  3. CJ la Jan 3, 2010

    Am doar 15 banere, printre care si al tau.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @CJ, blogul tau e iritant al naibii:
    * ai un header urat,
    * ai loginul ala al carui sens nu il vad,
    * banerele , 15 tot is multe,
    scoate feedurile,
    * scurteaza cele mai citite si fara detaliile cu cifrele, pe nimeni nu intereseaza, si asa sunt aliniate dupa importanta,
    * arhiva – cine se foloseste de le? numai ocupa loc degeaba.
    * Fotografia autorilor sa fie pusa la sfarsitul articolului, nu la inceput, sau cel putin la dreapta…

    uf, ai mult de lucrat la blog :rosu:

    [Citează]

    CJ zice:

    @Ceziceu: Pe mine nu ma doare inima cand dau si la altii din PR-ul meu sau din cititori. Loginul l-am pus acolo ca sa nu mai intru pe pagina de login a wordpress-ului. Ma loghez direct de pe prima pagina.

    PS: De ce nu faci o categoria de Cârcotaş de blogări? – sa faci recenzie la blogurile pe care le urmaresti. Ai talent, irosit, dar il ai.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @CJ, as putea gasi exemplu pentru fiecare, as face trafic, la sigur . Acum ma intreb de ce nu am facut-o :mail:

    [Citează]

    olga zice:

    @Ceziceu,

    cred ca exagerezi, nu e chiar atit de strasnic blogul omului. ce te-ai legat de el?
    esti cumva in PMS?

    fiecare blogger prin designul blogului sau isi arata intr-un fel si personalitatea.
    mie spre exemplu nu-mi place designul blogului soacrei mici, insa o citesc si mai putin imi pasa in ce este invelit textul.

    nu cred ca acest articol merita sa-l postezi. si daca totusi ai vrut sa te faci critic de blog, fa-o mai profesionist, nu doar cu cuvinte de genul nu-mi plac culorile si textul, etc.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @olga, ieri blogul lui CJ arata diferit decat azi, l-a schimbat si arata bine acum.
    pms? – nu. stereotip aiurea
    Daca ai fi mai atenta, ai vedea ca la inceputul articolului am spus ca vorbesc si din perspectiva “cititorului” si aici argumentul tau cu profesionalismul e nul :bye:

    [Citează]

  4. Victoria* la Jan 3, 2010

    1. Mie nu-mi place cind bloggerul scrie rar, rar insemnind pentru mine o data la zece zile, normalitatea constituie pt mine 3 articolepe saptamina, eu acu’ scriu in fiece zi, deoarece sunt in vacanta, sunt la inceput, imi face bine sa scriu, dar cind ma mai domolesc voi scrie de aprx 3 ori/saptamina

    2. eu n-am probleme cu vederea, dar nu-mi place cind intru pe anumite bloguri unde se scrie cu shriftul 8 si in culori tzipatoare gen fuschia

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Victoria*, deacord 200% cu ce ai zis :good:

    pot sa fac o mica sugestie? vezi in setari de scoate chestiuta aia patrata care apare cand pun mousul pe link sau imagine, se afla unde la Aspect> Extra> debifeaza mshots :bye:

    [Citează]

  5. Veaceslavv la Jan 3, 2010

    Aş vrea să aflu părerea ta şi despre blogul meu… ideile de mai sus voi încerca să le respect… :bye:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Veaceslavv, Cu placere Veaceslav:
    *Tema e frumoasa, dar pare impersonala,
    *scoate ninsoarea, incarca pagina
    *scoate stirile – cine vrea, intra direct pe pagina, ori de altfel fac click si iti fug cititorii
    * ai meta si util care fac acelasi lucru
    * daca ai un articol mai lung, baga un “read more” , mai ales daca ai 2 videouri
    *calendariul e inutil [pt oricine]

    cam asta, a ramas doar sa aplici comunicarea si cu timpul te faci auzit (-;

    [Citează]

  6. vitalie sprinceana la Jan 3, 2010

    Olga, ai dreptate cu twiterul, il utilizez rar si unilateral…cred, insa, ca am o scuza: nu prea dispun de timp, apoi, cred ca cel putin la mine, comunitatile se intersecteaza: prietenii mei de pe facebook imi sunt si prieteni in twotter si de aia prefer sa ma concentrez pe facebook, in principal..e mai comod si mai eficient…iar twiterul il folosesc ca gazeta de perete…

    [Citează]

  7. Disperatul la Jan 3, 2010

    Cind am vazut link-ul la articol, inima a inceput sa bata al naibii de tare. Pun pariu ca banuiesti de ce ? Pina la urma noi astia care nu am aparut ar trebuie sa ne bucuram? :D sau sa ne intristam pentru ca nu ne urmaresti blogurile :) )

    [Citează]

    Disperatul zice:

    @Disperatul, Uitasem, Mi-a placut articolul. Foarte foarte obiectiv ;)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Disperatul, iti urmaresc blogul, ce am avut de zis, tia-am spus, remember? iar tema ti-ai schimbat-o singurel

    [Citează]

    Disperatul zice:

    @Ceziceu, Mersi , mersi. Ma simt onorat :rusinica:

    [Citează]

  8. evisoft la Jan 3, 2010

    Eu nu am inteles aluzia la mine… Sunt ocupat, si foarte, folosesc blogurile mai mult pentru ami mari gabajul de cunostinte tehnice si nu prea am chef sa intru din google rss la cele 1% din blogurile mele in romana sa comentez.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @evisoft, stiu ca esti ocupat, de aia si am pomenit de tine. V-am dori mai mult cu noi :bere:

    [Citează]

  9. vitalie la Jan 3, 2010

    Olga, Mulţumesc pentru sugestii, am să ţin cont. Şi eu cred c-ar trebui de început o serie de articole critice prin blogosferă, chiar începând cu mine, aşa ca blogurile să devină mai bune în anul care a venit. Nu, nu mă tem de supărări, îmi trebuie doar să am ceva timp.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @vitalie, cred ca ai si tu ce spune. Scrie.

    [Citează]

  10. profiler la Jan 3, 2010

    PR? :)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @profiler, zici de parca e ceva rau :barbi:

    [Citează]

    profiler zice:

    @Ceziceu, sa fi fost rau, era alt smile :)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @profiler, eh, oare era sa o stie cineva pe Paris Hilton fara de talentul ei de a face PR? :whistle:

    [Citează]

  11. June Song la Jan 3, 2010

    Ce zici tu sau prezenta mentorului public ma incalzeste.
    Sunt prospatura prin blogosfera moldava si a inceput sa-mi placa. Mi-ar face placere sa va cunosc si parerea nevoastre vis-a-vis de blogu-mi :mail:
    La multi ani si sa ne mai zici!

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @June Song, design placut, texte interesante, ai toate sansele de a avea succes. Doar promoveaza-te (-;

    [Citează]

  12. nicu la Jan 4, 2010

    doar o intrebare de precizare:
    accepti ca esti departe de a fi megaexpert in bloggining odata ce sunt altii care le au de mai mult timp, iar tot ce ai scris sunt niste asumari care in esenta pot fi false?

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @nicu, daca un blogher scrie bine, el va avea cititori, dar independent de talentele sale, el poate ii pierde daca nu respecta macar cateva reguli de igiena vizuala. Ai putea citi-o pe Soacra mica daca ar avea asa design? http://www.angelfire.com/super/badwebs/main.htm

    [Citează]

    nicu zice:

    @Ceziceu,
    nu mi-ai raspuns la intrebare, sa o reformulez?
    si nu o citesc pe soacra mica ;)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @nicu, reformuleaza.

    ps. cum??? nu o citesti pe SM ??? Inteleg ca poate sa nu iti place ce scrie, dar cel putin fii atent CUM o face

    [Citează]

    nicu zice:

    @Ceziceu,
    reformulezi: accepti ca oricare din cele 10 puncte ar putea fi gresite, odata ce sunt niste asumari si nu axiome, iar asumarile nu pot fi luate ca ceva batut in cuie.
    P.S. citesc ce vreau, nu cred ca e cazul sa explic de ce si sa imi motivez preferintele aici, in bloguri si in viata nu imi construiesc icoane, mai degraba caut diverse surse de inspiratie, nu pentru toti aceiasi floare miraose la fel

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @nicu, sunt chestii de blog optimization. citeste diferite articole si vei ajunge la aceleasi concluzii

    ps. era in ps meu o idee buna, pacat ca nu ai observat-o

    [Citează]

    nicu zice:

    @Ceziceu,
    deci nu recunosti ca ceea ce ai zis tu sunt doar asumari si in principiu poti gresi
    multumesc m-ai ajutat sa-mi demostrez ceva :yes:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @nicu, numai dand posibilitatea ca randurile de sus nu sunt corecte, nu demonstrezi ca is gresite. Deci nu ai demonstrat nimic.

    Tu vrei sa auzi ca ce am scris acolo nu e adevarat [adica is presupuneri]. Nu vei auzi. Si nu din incapatinare, ci pentru ca la moment SUNT adevarate. Asta o sa ti-o spuna orice blog consacrat blogging optimization.

    [Citează]

  13. Paul Hodorogea la Jan 4, 2010

    :) i disagree.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Paul Hodorogea, cu..?

    [Citează]

    Paul Hodorogea zice:

    @Ceziceu,

    cu critica adusă în adresa mea

    [Citează]

    Paul Hodorogea zice:

    @Paul Hodorogea,

    dar merci pentru link : )

    [Citează]

  14. Quant la Jan 4, 2010

    7. Nu citezi sursa. – asta ma supara rau de tot. BTW, tu tot nu la toate pozele, de exemplu, indici sursa.

    cant textul contine prea multe emoticons, mai ales miscatoare! (just hate that, ca si orice imagine dansatoare/miscatoare/mutatoare). Emoticons devin pana la urma niste paduchei in miscare. Eu am venit sa citesc TEXTUL, dar nu sa-mi sustrag atenitia la niste fliacuri cu mesaj ~0.112387%.

    and the prize goes to: autorul care spune ca
    “eu sctriu pentru mine; eu sunt prea ocupat ca sa sriu mai mult”

    ps: partea din dreapta a blogul dat SUCKS big time :) Nafig mie comentarii recente, mai ales mai sus de articole populare? Pentru ce atat spatiu pentru ele? Poate mai reviziu designul inca o data?

    [Citează]

    Disperatul zice:

    @Quant, Cum adica de ce ultimele comentarii frate? Lumea vede mai gaseste un articol interesant care duce la posibili vizitatori . Ce naiba e cu voi? va simtiti cu musca pe caciula si treceti la atacuri?
    Ceziceu dupa cum ti-am zis ador noul design, nu mai pleca si tu urechea la toate prostiile.
    Chusss! :yahoo:

    [Citează]

    Quant zice:

    @Disperatul,

    pentru inceput incearca sa lamuresti tie insusi cate informatie utila este in


    ” * (ex)hibiţionista on An nou in casa noua :)
    * Quant on Truth dollar, neam batran cu Leul Anticomunist
    * Ceziceu on Despre bărb… bădărani
    * amit on Despre bărb… bădărani
    * Ceziceu on 10 Strategii tâmpite de blogging
    * nicu on 10 Strategii tâmpite de blogging
    * profiler on 10 Strategii tâmpite de blogging
    * Lupul Sur on 10 Strategii tâmpite de blogging
    * Ceziceu on Truth dollar, neam batran cu Leul Anticomunist
    * aka on Truth dollar, neam batran cu Leul Anticomunist”

    si cine puii mei o sa se porneasca pe apasate aiurea pe linkuri. Da, undeva mai in subsol ar mai avea sens, dar chiar asa de sus … come on.

    Cu mult mai util si mai infomativ arata:

    Articole populare:
    * Despre bărb… bădărani
    * Religia în şcoli – oare?
    * Cum trebuie să fie un moldovean* adevărat?
    * Craciunul la noi, deloc pozitiv
    * Masturbare la tricolor
    * Parada a trecut, pietrele rămân (de împiedicat şi de aruncat)
    * Hai să vorbim despre bărbaţi!
    * Ce dorim noi, femeile?
    * 10 Strategii tâmpite de blogging
    * Sexul ca armă

    O alta chesite cool este Publicatii Recente, care acest blog vad ca a ignorat-o!

    Cu alte cuvinte, pana a scrie ceva “think twice”.

    Ceziceu nu mai pleca si tu urechea la toate prostiile.
    Exact, you got the point, man.

    cheers, Q.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Quant, cand vine unul pe blog si vrea sa comenteze, el vrea sa vad unde se comenteaza. Motivele lui imi sunt indiferente.

    Recent posts. Per general nu ii vad sensul, de obicei si asa se vad care sunt articolele

    Am sa te moderez naibii. Esti cool de plesnesti. la randul tau nu cred ca ai sa apleci urechea sa asculti ce cred altii :rosu: Quant, vorbeste politicos :diablo:

    [Citează]

    Lupul Sur zice:

    @Ceziceu, Eu cand vin la tine pe blog si las un comentariu, vreau sa vad cand intru data viitoare daca au mai aparut comentarii noi, daca cineva mi-a raspuns. Si da, ma uit in primul rand la “comentarii recente”.

    [Citează]

    Quant zice:

    @Ceziceu,

    cand vine unul pe blog si vrea sa comenteze, el vrea sa vad unde se comenteaza.
    si de unde ai luat-o pe asta? hai spune-mi ca din practica personala :D

    Recent posts. Per general nu ii vad sensul, de obicei si asa se vad care sunt articolele
    Per genereal, tre sa faci mult scrolling. Dar accept, este mai putin utila decat cele mai populare.

    Am sa te moderez naibii. Esti cool de plesnesti.
    here we go! chiar fa-o, si povestea ia sfarsit.

    la randul tau nu cred ca ai sa apleci urechea sa asculti ce cred altii
    wrong, big time wrong. Dar ca sa ascult, tre sa am ce asculta, si admit, asta rar se intampla, mai ales pe net.

    Quant, vorbeste politicos
    vam siuda http://parlament.md/

    cheers, Q.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Quant, chestia cu sursa o fac recent. Uneori nu scriu sursa, da linkuiesc poza spre sursa . uneori nici nu stiu care e sursa [daca o am din PC] cred ca am sa pun pic:dunno :P

    despre emoticoane: in text le folosesc rar si putine. ultimele doua pana la asta au fost mai incarcate. Emoticoanele is mai mult pentru comentarii, dar tu deobicei esti absent la partea asta decat daca ai de zis o critica doua :whistle:

    “eu sctriu pentru mine; eu sunt prea ocupat ca sa sriu mai mult”

    eu scriu rar? :32: sau indici o alta strategie?

    [Citează]

    Quant zice:

    @Ceziceu,

    daca poza ii buna, o gasesti usor pe net. Hint: http://www.tineye.com/ Una dintre cele mai bune idei si implimentari pe net din ultimii cativa ani (IMHO evident)

    Viata pe net este tricky :) paradoxal, dar
    a) sunt multi care o sa vina cu lauda doar ca sa puna “check mark” si un mic de trafic dublu. Vezi de exemplu comentariile la acest post, si inca mai bine de sub “An nou in casa noua :) ”.
    b) unii o sa vina cu critica, mai exact gen critica, doar ca sa bage doua vorbe si sa-si faca un pic de PR
    c) rar, de tot rar, o sa gasesti comentarii cu sens, critica constructiva, sau daca districtiva atunci “right to the point”.

    In genere a lauda ii cu mult mai usor si mai “util” decat a critica cu sens. Cu alte cuvinte, este usor sa fii in a) inca mai usor in b) si greu in c). Categoria c) tre cautata, meritata, si cultivata.

    guess, nu tre sa-ti explic de ce ce-i scris mai sus este reply la comentul tau.

    Cheers, Q.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Quant, stiu si eu de tinyeye, ii folosesc pluginu, dar nu intodeauna da rezultate ;]

    :bye:

    [Citează]

    Quant zice:

    @Ceziceu,

    maladetz. poza asta http://ceziceu.ziarulstrazii.com/wp-content/uploads/2009/05/14-150×150.jpg se gaseste pe tineye :) defapt la ea si ma refeream cand am spus ca nu arati sursa, si de aia si am aratat cu degetul la tineye. Dar am inteles, este mai veche postare (de care am dat intamplator din cauza pozei, btw).

    [Citează]

  15. profiler la Jan 4, 2010

    de ghine si eu am prins oleaq de curaj sa-mi fuck un blog, tu ma gruzesti sa o las balta… :(

    [Citează]

    nicu zice:

    @profiler,
    şii mujik! Olguţa la noi o mai face pe trolul câteodată, ai să te deprinzi
    apropo Olga, nu că ar fi ceva extrem de important dar numele meu de fmilie se scrie fără L iar numele mic fară IE la sfârşit doar E merci :*

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @nicu, ok, acus corectez :mail:

    [Citează]

    nicu zice:

    @Ceziceu,
    tankiu! :bere: vezi ca nu ai raspuns la o intrebare pe care am pus-o tot aici, mai sus

    [Citează]

  16. Ceziceu la Jan 4, 2010

    @profiler, fa-ti blog, scrie si poate intre timp o sa imi demonstrezi ca nu am dreptate :32:

    [Citează]

    profiler zice:

    @Ceziceu, :D

    de fapt, atat voi, dar si altii, au uitat ce insemna initial cuvantul blog (vezi originalul in engl). adica – jurnal personal. doar de la o vreme lumea din pagini personale o inceput sa faca ziare personale, care-s publice. si daca ma apuc sa scriu, nu ca sa dovedesc ceva cuiva, am iesit din varsta aia, slava domlui. o sa scriu ca sa… da iaca la asta inca nu mam gandit. asa ca, pana nu-mi dau seama care ar fi scopul, nu ma apuc. la moment nu vad nimic concret… :P

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @profiler, bloggingul a iesit din perioada de jurnal pentru ca prea multe si banale au aparut. Acum ori tre sa fii original, ori profesional in ceea ce scrii, ori tare interesant :32:

    [Citează]

    profiler zice:

    @Ceziceu, ori, implicit, te lasi de blogging :) sau, in cazul meu, nici nu te apuci :)

    [Citează]

  17. Lupul Sur la Jan 4, 2010

    Nici nu ştiu dac să mă bucur ori să mă întristez că nu mi-am găsit numele pe aci. :D
    p.s. Cu ajutorul lui dzeu şi al lui paul am făcut ce m-au rugat pe twitter. :)

    [Citează]

  18. neagaoleg la Jan 5, 2010

    thx, sint recunoscator de recomandare, am inlaturat-o pentru ca intradevar blogul meu avea culori ultra-violete. :good:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @neagaoleg, cu placere :bere:

    [Citează]

  19. Irina la Jan 6, 2010

    Olga, sunt de acord cu multe ce ai scris in cele 10 puncte. Fiind respectate toate aceste reguli, blogurile ar fi ideale. Dar ca si in viata reala nimic nu e ideal. Exista doar tendinte si aspiratii.

    *alta idee* (care vine oarecum in contrazicere cu ceea ce am scris mai sus, dar totusi).
    Stiind cat de conformisti, traditionalisti si “sablonisti” suntem noi, eu as lasa macar pagina asta virtuala sa fie creata si administrata dupa placul fiecaruia din noi, fara reguli, critici sau alte interdictii.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Irina, salu’ Irina. Sigur ca este loc de originalitate, dar exista sansa ca originalitatea sa nu fie acceptati de multi.. :nea: Nu toti au capacitata de a vedea dincolo de infatisare, stii tu asta…
    Asa ca uneori e bine sa te conformezi cat de cat. Probabil de aia atea blonde VIP sunt :32:

    [Citează]

  20. Lulu la Jan 6, 2010

    hm, nu-s chiar niste reguli, dar sugestiile sunt utile. De multe ori intru pe bloguri si ies la fel de repede din mai multe motive enumerate mai sus, constienta fiind ca s-ar putea ca omul respectiv sa scrie ceva interesant, placut. Si mai observ ca bloggerii “atentionati” au reactionat ceea ce e bine :)

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Lulu, bun venit Lulu. Cel mai bine ca nu s-au suparat, asta e omeneste :bere:

    [Citează]

  21. diana g. la Jan 6, 2010

    Iata niste sugestii simple, “cu bun simt” si care pot fi urmate.

    Pe mine ma face sa fug de pe diverse blogguri (care poate si sunt interesante) prea mult video si textele mai mari de 20 de randuri.

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @diana g., hihi, drept :rose:

    [Citează]

  22. cosânzeana la Jan 7, 2010

    :) ) ce ai scris mai sus sunt un fel de legi nescrise de promovare online, daca lumea ar citi mai des bloguri ale personalitatilor despre hotare ar intelege ca asa este corect. Cum nu ai da un blog il faci pt cititori, ca daq am scrie de dragu nostru ne-am face un jurnal nu un blog, sau am folosi OneNote. Dar daq totusi avem blog, atunci sorry, cititorul are mereu dreptate. Da, sigur, poti sa scrii ce vrei, dar asta iti poate alunga toti cititorii

    [Citează]

  23. Grigoriev Sergiu la Jan 10, 2010

    bun articolul… la mine la blog ceva sugestii, critice?

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Grigoriev Sergiu, faptul ca ai schimbat mai demult designul e super. Acum arata bine . Un lucru ar fi bine , sa pui Categorii sub Cele mai citite. Restul e foarte bine :bere:

    [Citează]

  24. cosânzeana la Jan 10, 2010

    olga, uit eue m[ aflu ]ntr-o situa’ie ciudată, am nevoie de schimbări și am început să schimb blogu, tragi o fugă pân la mine și spune mi pls părerea ta :rose: :mail:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @cosânzeana, imi place schimbarea. e viu, e colorat, deloc obositor. Nu am decat o obiectie – pune tags desubt la recent posts. Restul e perfect :good:

    [Citează]

    Ceziceu zice:

    @Ceziceu, ps. verifica adresa la twitter – “Sorry, that page doesn’t exist!” (-;

    [Citează]

Lasa un comentariu

Spam protection by WP Captcha-Free. Mesajele pot fi moderate.

:bye: 
:good: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:rose: 
:whistle: 
:yes: 
:mucos: 
:mail: 
:unsure: 
(-; 
:rau: 
:minte: 
:greata: 
:rusinica: 
:bere: 
:nea: 
:daaa: 
:32: 
:diablo: 
:rosu: 
:smoke: 
:read: 
:barbi: 
:perete: 
 

Improve the web with Nofollow Reciprocity.